תעלומה: איך הגיעה לדואר הזמנה לחתונה באיחור של תשע שנים?

שמעון נטף מירושלים קיבל לאחרונה הזמנה לחתונה שנערכה לפני תשע שנים. בדואר ישראל מסבירים: החותמת מעידה שהמעטפה לא נשארה אצלנו | זה הפתרון האפשרי לתעלומה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 09/11/22 15:37 טו בחשון התשפג

תעלומה: איך הגיעה לדואר הזמנה לחתונה באיחור של תשע שנים?
היכן הייתה המעטפה כל השנים?, צילום: shutterstock

ההזמנה שאבדה והתגלתה שנים אחר כך: החתונה של בני בזוג עידן נתן ומוריה הלל הייתה חתונה ככל החתונות. היה אולם, מוזמנים, וגם קבלת פנים וחופה וקידושין. אורחים רבים הגיעו לחגוג איתם בצומת ירקונים, אורחים רבים חוץ מאחד, שכלל לא ידע על האירוע. שמעון נטף מירושלים הופתע לגלות השבוע את ההזמנה לחתונה של חברו הטוב, שהגיעה באיחור של תשע שנים. 

למרבה ההפתעה, דואר ישראל לא אחראי על התקרית המוזרה. על המעטפה ניתן לראות את החותמת, לפיה המכתב התקבל ויצא מהדואר כבר בשנת 2013. גם הדוור המקומי, שמחלק את הדואר ברחוב של משפחת נטף במרכז העיר ירושלים, לא מכיר את המעטפה, ולדבריו, הוא אף לא הכניס אותה לתיבת הדואר, שם היא התגלתה לאחרונה. 

החותמת על המעטפה משנת 2013

החותמת על המעטפה משנת 2013 צילום: ללא

צילום: ללא

אפשרות אחרת מציגה פתרון יצירתי קצת אחר למכתב שהתגלה לפתע בתיבת הדואר. כפי שהסבירו לנו בדואר ישראל, יתכן כי אחד השכנים ברחוב קיבל בטעות את ההזמנה לביתו ואחסן אותה בארגז במשך שנים עם מסמכים נוספים. כעבור זמן, כאשר גילה כי המכתב שלקח לביתו אינו שלו, החליט להחזיר לשכנים בלי להזדהות. כך או כך, ההזמנה לחתונה כאמור התקבלה באיחור ובני הזוג כבר מזמן הפכו להורים. 

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "לא מדובר במכתב שנמסר בעת הזו על ידי דואר ישראל, כפי שניתן לראות בחותמת שמעידה שטופל ב-2013 במרכז המיון הישן של הדואר בתל אביב שנסגר כבר לפני כמה שנים".