ערבי ממזרח ירושלים נעצר בחשד לחטיפה ולתקיפה של קטינה

מוסטפא טוויל נעצר לאחרונה בחשד לניסיון חטיפה ולביצוע עבירות מין בילדה בת 11, שעצרה טרמפ יחד עם אחיה באחת השכונות בצפון העיר | במשטרה בודקים אם החשוד היה מעורב במקרים דומים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/11/22 13:46 יב בחשון התשפג

ערבי ממזרח ירושלים נעצר בחשד לחטיפה ולתקיפה של קטינה
צילום: דוברות משטרה

משטרת ישראל הגישה היום (א') הצהרת תובע בבית המשפט לקראת כתב אישום נגד מוסטפא טוויל, תושב מזרח ירושלים, שנעצר בחשד לניסיון חטיפה ולביצוע עבירות מין בקטינה בת 11, שעצרה טרמפ יחד עם אחיה באחת השכונות בצפון העיר.

מחקירת המקרה עולה כי הקטינה יחד עם אחיה, עצרו טרמפ בשכונה בצפון ירושלים ועלו לרכבו של החשוד. כאשר החשוד עצר את הרכב ביעד אליו ביקשו להגיע השניים, אחיה של הקטינה ירד מהרכב והנהג המשיך בנסיעה יחד עם הקטינה ובניגוד לרצונה. בשלב מסויים, בעת שהחשוד ניסה לבצע בקטינה עבירת מין, הקטינה הצליחה לצאת מהרכב ולברוח מהמקום.

בודקים חשד כי החשוד היה מעורב במקרים דומים נוספים

שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, איתרו במהירות את החשוד: מוסטפא טוויל, בן 32 תושב מחנה הפליטים שועפאט. החשוד נעצר בתאריך 25.10 והועבר לחקירה בתחנת שפט של מחוז ירושלים ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. היום עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית נגדו, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בבית המשפט לקראת כתב אישום. בתוך כך, המשטרה בודקת במקביל חשד, כי החשוד היה מעורב במקרים נוספים. 

צילום: Sraya Diamant/Flash90

מפקח פאדי ג'אבר, קצין אלמ"ב בתחנת שפט הוסיף: "הילדה ברוב תושייה הצליחה לצאת מהרכב ולברוח מהמקום. שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים איתרו במהירות את החשוד שנעצר ונחקר ומעצרו הוארך מעת לעת. כעת אנחנו בודקים חשד כי החשוד היה מעורב במקרים דומים נוספים. אנחנו נמשיך להיאבק באלימות ולמצות את הדין עם העבריינים המעורבים במעשי אלימות ובעבירות מין כלפי קטינים ובכלל".

חשד לחטיפה על רקע לאומני בטבריה: ערבי תושב יפיע נעצר

כזכור, ביום הבחירות התקבלה במוקד משטרת ישראל שיחה בה דיווחה צעירה בשנות ה-20 לחייה כי גבר לא מוכר ניסה להכניס אותה בכוח לרכבו ברחוב דוד רמז בטבריה. עם קבלת הדיווח שוטרי המחוז הצפוני הגיעו למקום האירוע, פתחו בסריקות ברחובות הסמוכים וכעבור זמן קצר הצליחו לעצור את החשוד, גבר בן 51, תושב יפיע.  

מהחקירה ראשונית עולה כי הגבר הגיע עם רכב בעל לוחית רישוי מזויפת, ירד מרכבו וניסה להכניס אליו את הצעירה. מהמשטרה נמסר: "כרגע החשד הראשוני שמדובר בחטיפה על רקע לאומני. חקירת האירוע הועברה לידי שירות הביטחון הכללי".