זה יעשה לכם סדר בקבוצות: וואטסאפ עם עדכון חדש ומשמעותי

1,024 משתתפים, שיחות וידאו עם עד 32 משתתפים ושליחת קבצים עד ל-2 ג'יגה-בייט | וואטסאפ עושה סדר בקבוצות הרבות שלכם ומהעדכון הקרוב ניתן יהיה להכניס מספר קבוצות תחת קורת גג אחת

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/22 10:11 י בחשון התשפג

זה יעשה לכם סדר בקבוצות: וואטסאפ עם עדכון חדש ומשמעותי
עדכון חדש, צילום: shutterstock

לפני מספר חודשים הציגה מטא (Meta) את החזון שלה לבניית קהילות (Communities) בתוכנת המסרים המיידים שלה, וואטסאפ. אתמול החזון הפך למציאות עם השקת הקהילות החדשות לוואטסאפ, והעדכון כבר החל לצאת למשתמשים ברחבי העולם. תוספת הקהילות תקבל לשונית חדשה בשם "Communities" והיא תעודכן בהדרגה אצל כלל המשתמשים באנדרואיד ו-iOS בתקופה הקרובה.

מטרת המהלך היא ליצור דרך נוחה יותר לדיונים בקבוצות רבות משתתפים. עבור מטא, קהילה (Group) היא מעין קבוצה בתוך קבוצה, שאותה יכול להקים מנהל של קבוצה קיימת בוואסטאפ, תוך הגבלת כמות המשתמשים המוזמנים.

כך זה יעבוד

ניתן ליצור קהילה עבור קבוצה מסוימת, ואז לחלק את הדיון באותה קבוצה לקבוצות בודדות – אחת לפעילויות עתידיות, אחת לארגון משימות, ועוד. לכל קהילה יש גם קבוצת הודעות שבה המנהלים יכולים לשתף הודעות עבור כלל החברים בקבוצה.

כלים חדשים

כיום בוואטסאפ ניתן להזמין עד 512 משתמשים בקבוצה, בעדכון החדש של הקבוצות וואטסאפ הגדילה את כמות החברים בקבוצה ל-1,024 משתתפים, זאת יחד עם שיחות וידאו עם עד 32 משתתפים.

החל מהעדכון הקרוב מנהלים יוכלו למחוק הודעות בקבוצות, ניתן יהיה ליצור סקרים בין המשתתפים, התכונות האחרונות שוואטסאפ הכניסה כמו תגובות אמוג'י להודעות ושליחת קבצים עד ל-2 ג'יגה-בייט, נכונות גם לקבוצות.

מארק צוקרברג אמר בהכרזה: "מאז השקת WhatsApp ב-2009, התמקדנו באיך אנחנו יכולים לעזור לאנשים לקבל את הדבר הטוב הבא לשיחה אישית כשהם רוצים לדבר עם יחיד או קבוצה של חברים או משפחה. אנחנו גם שומעים לעתים קרובות מאנשים שמשתמשים בוואטסאפ כדי לתקשר ולשוחח בתוך קהילה".