בחירות 2022

"יימח שמו": הרב תוקף את ליברמן ומורה לא לומר תחנון

לאחר הניצחון הסוחף בבחירות וההצלחה הגדולה של המפלגות החרדיות, הציבור החרדי באופוריה. הרב מזוז הורה לקהל לא להגיד תחנון במנחה ועל הדרך תקף את ליברמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/22 15:21 ח בחשון התשפג

"יימח שמו": הרב תוקף את ליברמן ומורה לא לומר תחנון
אביגדור ליברמן , צילום: Flash90

ניצחון הימין בבחירות: גוש הימין יכול היום לפתוח את השמפניות, אחרי שנה וחצי קשות מבחינתם באופוזיציה, הם בדרך להקמת ממשלת ימין. חלקים בציור החרדי כבר חוגגים את ההישג הגדול, לא רק בעצם הקמת הממשלה אלא גם בכוחן של המפלגות החרדיות.

הרב מאזוז מורה לא להגיד תחנון

אחד הרבנים אחריהם חיזרה מפלגת ש"ס לאורך כל מערכת הבחירות ולבסוף גם קיבלה את ברכתו, הוא הרב מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים. היום (ד') הורה הרב מאזוז לחזן בזמן תפילת המנחה שנערכה בבית מדרשו, לדלג על התחנון, כמו שעושים בימים טובים.

הגר"מ מאזוז. תומך בסמוטריץ

הגר"מ מאזוז. צילום: פלאש 90. יעקב נאומי

הרב סוגר חשבון עם ליברמן

בין היתר ניצר הרב את הסיקור לדבריו ותקף באופן חריף את שר באוצר אביגדור ליברמן תוך שהוא אומר עליו: "יימח שמו". כזכור ליברמן נחשב לאוייב ש הציבור החרדי כבר כמה מערכות בחירות, כשהרפורמות שקידם כשר אוצר ובינהם הגדלת המס על שתיה מתוקה וכלים חד פעמיים, שנמצאים בשימוש רב בקרב הציבור החרדי, הביאה עליו עוד כעס רב מצד אותו ציבור. נראה שהיום אנשים רבים ברחוב בחרדי שמחים לא רק על עצם הקמת הממשלה אלא גם על כך שליברמן שנחלב בבחירות האחרונות לא יהיה חלק מהממשלה הבאה.