בחירות 2022

בנט הגיב להפסד של שקד: "בהצלחה איילת!"

ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט הגיב להפסד של איילת שקד הערב, אחרי שלא עברה את אחוז החסימה "נלחמה כמו פייטרית אמיתית למען ערכיה ואמונותיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/22 00:05 ח בחשון התשפג

בנט הגיב להפסד של שקד: "בהצלחה איילת!"
בנט ושקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה החליפי ועד לא מזמן גם ראש מפלגת ימינה לצידה שלאיילת שקד - נפתלי בנט, מגיב לראשונה לתוצאות הבחירות ולהפסד הכואב של שותפתו עד לא מכבר איילת שקד, אשר לא עברה את אחוז החסימה.

איילת שקד נלחמה כמו פייטרית אמיתית למען ערכיה ואמונותיה

ראש הממשלה החליפי, פרסם הודעה ובה הביע את הערכתו לאיילת שקד ופירגן על המאבק שעשתה ואיחל לה בהצלחה "אני מבקש להביע הערב הערכה ליו״ר הבית היהודי ושרת הפנים איילת שקד שנלחמה כמו פייטרית אמיתית למען ערכיה ואמונותיה. בהצלחה איילת!

איילת שקד

איילת שקד צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

איילת שקד התייחסה מוקדם יותר לתוצאות הבחירות ואמרה "יו״ר הבית היהודי ושרת הפנים, איילת שקד בפני פעילי המפלגה: רציתי להגיד תודה רבה! נלחמנו כמו אריות, ידענו שזה קרב קשה מאוד, אבל הלכנו עם האמת שלנו, עם האידיאולוגיה שלנו והקול שלנו הוא קול מאוד חשוב, נמשיך להשמיע את הקול הזה.

אני רוצה להגיד תודה לחגית משה, ליגאל וליוסי ברודני שלא יכולתי לבקש שותף טוב יותר לצאת איתו אל הקרב. ולבנימין נתניהו, אם התוצאות אכן נכונות, ברכות, בהצלחה ושיזכה להקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד".