בחירות 2022

תגובה ראשונה להפסד: איילת שקד בירכה את נתניהו על הניצחון

שרת הפנים שהתמודדה לכנסת בראשות מפלגת הבית היהודי, שם החלה את דרכה הפוליטית, לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה על פי תוצאות המדגמים ובתגובה ראשונה בירכה את נתניהו על הניצחון המסתמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/22 23:19 ז בחשון התשפג

תגובה ראשונה להפסד: איילת שקד בירכה את נתניהו על הניצחון
איילת שקד, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ישראל בחרה: יום הבחירות לכנסת ה-25 הסתיים עם פרסום המדגמים ובכך הגיעה לסיומה מערכת בחירות ארוכה במיוחד, שכללה חודשים ארוכים של ספוקלציות ותרחישים אפשריים. על פי כל תוצאות מדגמי ערוצי הטלוויזיה המרכזיים, נראה כי שרת הפנים איילת שקד בראשות הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה. 

בתגובה ראשונה שפרסמה הערב (ג') איילת שקד לאחר פרסום המדגמים היא בירכה את יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, על הניצחון המסתמן בראשותו של גוש הימין, "אם המדגמים אכן נכונים אני רוצה לברך את נתניהו על ההישג של גוש הימין. מקווה שיקימו ממשלה יציבה במהרה. היינו בית לאנשים שלא היו הולכים לבחור בשום דרך אחרת ואני גאה על זה ועל הדרך" שקד הוסיפה "רציתי להגיד תודה רבה!
נלחמנו כמו אריות, ידענו שזה קרב קשה מאוד, אבל הלכנו עם האמת שלנו, עם האידיאולוגיה שלנו
והקול שלנו הוא קול מאוד חשוב, נמשיך להשמיע את הקול הזה.

"אני רוצה להגיד תודה לחגית משה, ליגאל וליוסי ברודני שלא יכולתי לבקש שותף טוב יותר לצאת איתו אל הקרב. ולבנימין נתניהו, אם התוצאות אכן נכונות, ברכות, בהצלחה ושיזכה להקים ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים שתחזיר את המדינה לתפקוד."