מרימים ידיים: בכיר נוסף בארגון גוב האריות הסגיר את עצמו

מוחמד טבנג'ה, אחד מבכירי ארגון הטרור 'גוב האריות', הסגיר את עצמו לידי מנגנוני הביטחון הפלשתינים לאחר שכמה מראשיה חוסלו ונעצרו על ידי כוחות הביטחון

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/22 22:31 ו בחשון התשפג

מרימים ידיים: בכיר נוסף בארגון גוב האריות הסגיר את עצמו
צילום: Photo by Nasser Ishtayeh/Flash90

מתקפלים: בשבועות האחרונים, כמה מחברי ארגון הטרור 'גוב האריות', האחראי לביצוע פיגועים כנגד אזרחים ישראלים בשומרון, הסגירו את עצמם למנגנוני הביטחון של רשות הפלשתינית. מוחמד טבנג'ה, אחד מבכירי הארגון, הסגיר את עצמו הערב (ב') לידי הרשות הפלשתינית. על פי גורמים פלשתינים, טבנג'ה פרסם הבוקר פוסט בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "ממשיכים להילחם בכיבוש, לא נעזוב את הנשק ואת השטח, זו מנוחת לוחם".

גורם פלשתיני דיווח היום כי נותרו עוד חמישה חברים מבכירי הארגון, שעוד לא הסגירו את עצמם. שניים מהם מזדהים עם ארגון הטרור 'חמאס' ושניים מהם תומכים בג'יהאד האסלאמי ואחד משתייך לארגון פת"ח. הארגון אחראי לכמה פיגועים שהתרחשו בחודשים האחרונים, ובתגובה לכך צה"ל פועל כדי להביא למעצרם.

חברי מיליציית גוב האריות

חברי מיליציית גוב האריות צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ארבעה מגוב האריות הסגירו עצמם

כזכור, בשבוע שעבר הסגירו עצמם ארבעה מפעילי הארגון לידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלשתינית. אחד מהדמויות שהסגירו עצמם הוא מחמוד אל-בנא, שנחשב לאחד מראשי הארגון, הוא פרסם פוסט ברשתות שסביר את המעשה. "הייתי מבוקש על ידי הכיבוש, חבר לדרך של שהידים ואסירים. עשיתי לכובש מה שיכולתי, חברים שלי נפלו לצדי, נפצעתי כמה פעמים ואפילו הכריזו על מותי יותר מפעם אחת, אבל תודה לאל אני בחיים".

הוא הוסיף: "אחרי התייעצות עם חבריי למאבק הוסכם עם אחינו במנגנון הביטחון שנסגיר את עצמנו כדי להגן עלינו מהכובש, שהפר את כל החוקים בעולם ועשה מאמצים לחיסול המוני בו נפל חברי לדרך אחי ודיע אל-חוח". לצד המילים הללו, בערוצים שונים הזכירו את העובדה כי הוא בן יחיד להוריו אחרי שאחיו חוסל לאחרונה.