"הילדים וההורים בהלם": חניכי תנועת נוער הותקפו בלוד

שלושה מבוגרים הגיעו במהלך השבת למתחם תנועת הנוער בעיר ותקפו במוטות ברזל, כסאות, אגרופים וקרשים את הנערים: "האלימות בעיר שלנו בכל המגזרים והקהלים נמצאת בנקודת רתיחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/22 08:26 ה בחשון התשפג

"הילדים וההורים בהלם": חניכי תנועת נוער הותקפו בלוד
לוד, צילום: Moshe Shai/FLASH90

אירוע אלימות חריג: במהלך השבת, שלושה מבוגרים תקפו נערים וילדים במתחם של תנועת נוער בלוד בטענה כי הם מרעישים. על פי העדויות, התוקפים תקפו במוטות ברזל, כסאות, אגרופים וקרשים את הנערים ופצעו כמה מהם. מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת, נתנאל איזק, סיפר בעמוד הפייסבוק שלו על אירוע האלימות החריג בו נכחו ילדיו.

"חוזרים עכשיו מתחנת המשטרה בלוד עם הילדים. לראשונה אחרי שנה שבה הם סירבו בכל תוקף לצאת מהבית בשבת אחר הצהריים, שכנענו אותם להגיע השבת אל תנועת הנוער. כל הילדים התכנסו למפקד כשלפתע שלושה מבוגרים שהחליטו שמפריע להם בשעה 17:15 אחר הצהריים הרעש מהמקום ונכנסו אל מתחם תנועת הנוער ותקפו באלימות קשה שני נערים בני 16-15 וחמישה ילדים בני 10-13. הם תקפו אותם במוטות ברזל, כסאות, אגרופים וקרשים".

צדיק נסתר ככל הנראה. העיקר שיש כיפה

"במקביל עשרות ילדים בכיתות ד-ז נסו על נפשם כדי לא לקבל מכות מאותם אנשים וחלקם נפצעו במנוסה- ביניהם הבן שלי שטיפס על גדר גבוהה ונשרט ונחבל. חלק מהקטינים נזקקו לטיפול רפואי והם בדרכם/כבר בבית החולים. רוב הילדים וההורים בהלם בלתי נתפש. אגב, אחד התוקפים אפילו טרח להרים ולנשק את הכיפה שלו שנפלה מהראש בזמן שהרביץ לילד בן 15 ששוכב מדמם על הכביש. צדיק נסתר ככל הנראה. העיקר שיש כיפה".

"האלימות בעיר שלנו בכל המגזרים והקהלים נמצאת בנקודת רתיחה ואולי הנחמה היחידה היא תחנת המשטרה בעיר בראשות מפקד התחנה ששי שלמה ושוטריו המצויינים שמתייחסים לכל אירוע ברצינות ומקצועיות. עוד אירוע לא קל- גם עליו נתגבר".