מיכאלי בעצרת רבין בכיכר ציון: "כאן בן גביר חילק את הכרזה של רבין במדי אס אס"

יושבת ראש העבודה נאמה בעצרת לזכר יצחק רבין, ימים ספורים לפני הבחירות: "נתניהו היה מדושן עונג מההסתה. כאן נקרע הקרע הנורא בתוכנו, כאן נפל הדבר שיהודי רוצח יהודי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/22 20:47 ד בחשון התשפג

מיכאלי בעצרת רבין בכיכר ציון: "כאן בן גביר חילק את הכרזה של רבין במדי אס אס"
מיכאלי בעצרת רבין, צילום: רענן כהן

מפלגת העבודה מקיימת הערב (מוצאי שבת) את העצרת לזכרו של ראש הממשלה יצחק רבין, תחת הכותרת "נלחמות ונלחמים על דרכו". העצרת מתקיימת בכיכר ציון בירושלים, ונואמים בה מספר אנשי ציבור וביניהם יו"ר העבודה מרב מיכאלי ושרת החוץ והמשפטים לשעבר ציפי לבני.

נתניהו היה מדושן עונג מההסתה

מירב מיכאלי אמרה בעצרת: "על המרפסת הזאת, מעל הקריאות האלה, עמד יו"ר הליכוד שארגן את ההפגנה. חברים אחרים בליכוד של אז, שהתנגדו גם הם להסכמי אוסלו, עזבו את המרפסת. לא היו מוכנים להיות חלק מההסתה הנוראה ההיא. אבל לא יו"ר הליכוד. הוא עמד עליה מחויך ומדושן עונג, מרוצה מההצלחה הגדולה שלו".

"מהכיכר הזאת יצאה הגזירה. כאן נקרע הקרע הנורא בתוכנו. כאן נפל הדבר שיהודי רוצח יהודי. אותו דבר שאנחנו רואות כשמתנחלים יהודים דופקים מכות קשות לחיילי צה"ל ולאשה בת 70. באנו כדי להגיד בפה מלא – אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה הישראלית. יש לגנות אותה, להוקיע אותה, לבודד אותה".

רינה מצליח סיפרה לי: "כאן בן גביר חילק את הכרזה של רבין במדי אס אס"

יו"ר העבודה ציטטה את העיתונאית רינה מצליח וטענה: "כאן, ככה סיפרה לי הבוקר רינה מצליח, שאז סיקרה את האירוע, כאן חילק איתמר בן גביר את הכרזה של רבין במדי אס אס. אותו איתמר בן גביר שמתחפש עכשיו לדובון אכפת לי ומנסה גם הוא להסתיר ולשכתב את ההיסטוריה".

בראיון לכיפה שהתקיים השבוע, אמרה מיכאלי על העצרת לזכר רבין שיזמה מפלגת העבודה: "הצמד ביבי בן גביר שיתף פעולה והביא לרצח רבין, ואותם דברים נמצאים על הפרק ולכן אי אפשר לוותר על העצרת לזכר רבין. יו"ר האופוזיציה הכניס את בן גביר לכנסת".