שקד עוקצת את סמוטריץ': "אני היחידה למעט נתניהו שהייתה בנגמ"ש"

בנאומה הערב בו פיזרה שקד את הערפל סביב המשך ריצתה בבחירות לכנסת. במהלך נאומה עקצה שקד את סמוטריץ' ובן גביר על רקע הפולמוס סביב שירותם הצבאי

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 20:32 ל בתשרי התשפג

שקד עוקצת את סמוטריץ': "אני היחידה למעט נתניהו שהייתה בנגמ"ש"
איילת שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשעה זו, איילת שקד מכנסת מסיבת עיתונאים: לאחר חרושת השמועות והדיווח כי בבית היהודי מצפים מאיילת שקד לפרוש מהמירוץ לכנסת, הצהירה איילת שקד: "מנסים לשבור אותי, אני רצה עד הסוף". בכך שמה סוף לחרושת השמועות.

למרות שאני אישה, אני היחידה מראשי מפלגות הגוש למעט נתניהו שהייתה בתוך נגמ"ש

שקד לא פיספסה לעקוץ את יריביה ממפלגת 'הציונות הדתית' סביב שירותם הצבאי, בנאום אמרה שקד: "ואני פונה לחבריי לגוש הימין: תפסיקו לירות בנגמ"ש. למרות שאני אישה, אני היחידה מראשי מפלגות הגוש למעט נתניהו שהייתה בתוך נגמ"ש".

צילום: פלאש 90

שקד מגיבה לאפשרות שסמוטריץ' ידרוש את תיק הביטחון

כזכור, שרת הפנים איילת שקד תקפה את סמוטריץ' בתגובה להצהרתו כי ייתכן וידרוש את תיק הביטחון. מהמפלגה נמסר כי "בצלאל סמוטריץ' שלא שירת שירות צבאי מלא רק כדי להתחיל לימודי משפטים מעז לדבר על דרישה של תיק הביטחון. זו התבטאות של שיגעון גדלות כדאי שסמוטריץ' יסביר קודם לבוחרים שלו למה הוא לא עשה שירות צבאי מלא בזמן שכל נער שמגיע לגיל 18 מחרף את נפשו כדי שנוכל לחיות במדינת ישראל בביטחון. באיזה עולם סמוטריץ' הפך להיות הפנים של המגזר ששירות צבאי עבורו הוא ערך עליון?