צפו בשידור: איילת שקד: "מנסים לשבור אותי, אני רצה עד הסוף"

איילת שקד אמרה במסיבת העיתונאים שכינסה הערב כי היא רצה עד הסוף. "אני מקבלת דחיפה אדירה מהציבור, אנשים חוזרים הביתה ודורשים את האות ב' בקלפי". | ברודני: "נתניהו אל תהמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 19:58 ל בתשרי התשפג

איילת שקד: "מנסים לשבור אותי, אני רצה עד הסוף"
שקד. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשעה זו, איילת שקד מכנסת מסיבת עיתונאים: לאחר חרושת השמועות והדיווח כי בבית היהודי מצפים מאיילת שקד לפרוש מהמירוץ לכנסת, הצהירה איילת שקד: "מנסים לשבור אותי, אני רצה עד הסוף" בכך שמה שקד סוף לחרושת השמועות.

שקד רצה עד הסוף

החל מרגע פרסום הידיעות שאני שוקלת לפרוש, אני מקבלת דחיפה אדירה מהציבור. דחיפה אדירה המלווה בדאגה גדולה. ביממה האחרונה, הפרסומים הביאו לתזוזה בקרב הציבור האידיאולוגי שנפשי נקשרה בנפשו, פתאום חדרה ההכרה שהנה, נותרנו בלי פתק בקלפי. מבט ימינה, מבט שמאלה, ומופיעות רק דמויות שמעולם לא הצבענו להן ולעולם לא נצביע עבורן. אלה מאז ומעולם היו ימין חזק בדיבורים, ואלה אינם מייצגים את הממלכתיות עליה גדלנו ובשמה אנו מוכנים למסור את נפשנו. אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות, אני רצה עד הסוף.

אני פוגשת את הנשים והגברים את הצעירים והצעירות ועונה על כל השאלות הקשות גם אם הן אינן נוחות לי. אינני מבקשת הנחות. ואני מרגישה בימים האחרונים התעוררות גדולה. אנשים חוזרים הביתה ודורשים את האות ב' בקלפי

"כנסת ללא הבית היהודי היא כנסת חסרה"

אני פונה אליכם, כל מי שרוצה להצביע ומפחד מאחוז החסימה, אם תשימו את החשש בצד אנחנו נגיע על פי כל הסקרים ל-6 מנדטים. אנחנו יכולים לעשות את זה. אל תחששו. אני קוראת מכאן באופן ברור לציבור שכרת עמי ברית לפני עשור, אנחנו ממשיכים עד הסוף. אני קוראת למי שרואה במדינת ישראל נס בקנה מידה היסטורי, חזרו הביתה. כנסת ללא הבית היהודי היא כנסת חסרה. ממשלה ללא מנוע אידיאולוגי היא ממשלה לא שלמה. כולם כבר יודעים - אנחנו נשלים לנתניהו את המנדטים החסרים. וכמו תמיד, נשמור עליו מימין.

שותפה של איילת שקד לבית היהודי, יוסי ברודני אמר במסיבת העיתונאים: "נתניהו אל תהמר, עם האות ב' יש ניצחון בטוח לימין". ברודני הוסיף: "ראיתי את הפרסומים של הליכוד 'אתה המנדט ה-61', חברים בליכוד, איתנו יש 62 או 63 מנדטים לימין ולכן חשוב שמפלגת הבית היהודי תהיה חלק מהממשלה הבאה". 

יוסי ברודני: "אנחנו מביאים תוספת של שלושה מנדטים שלא מגיעים מגוש הימין", צפו:

"הציבור הדתי לאומי רוצה ממשלה אחראית, ממשלה מאוזנת ומאזנת"

יש ציבור גדול בימין שלא רוצה להצביע לנתניהו וגם לא לסמוטריץ' ולאבי מעוז. אנחנו מביאים תוספת של שלושה מנדטים שלא מגיעים מגוש הימין, נקודה. רוב מוחלט של הציבור הדתי לאומי אומר: 'אנחנו רוצים ממשלה ביחד עם הבית היהודי' וזאת הסיבה העיקרית שהליכוד לא מצליח לפרוץ את התיקו. בגלל שהציבור הדתי לאומי רוצה ממשלה אחראית, ממשלה מאוזנת ומאזנת. ולכן אם אנחנו רוצים שבמדינת ישראל תקום ממשלת ימין, חייבים בית יהודי בכנסת"