הסוף האמיתי: העבודות לפירוק האמצעים הביטחוניים בסביבת ביתו של בנט יחלו בקרוב

עיריית רעננה מעדכנת כי העבודות לפירוק האמצעים הביטחוניים בסביבת ביתו של בנט יחלו בימים הקרובים, "איכות חייהם של תושבי העיר נפגעה באופן משמעותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 14:15 ל בתשרי התשפג

הסוף האמיתי: העבודות לפירוק האמצעים הביטחוניים בסביבת ביתו של בנט יחלו בקרוב
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מספר חודשים חלפו מאז עזב יו"ר ימינה לשעבר, נפתלי בנט, את התפקיד הפוליטי הבכיר ביותר בפוליטיקה הישראלית ופינה את כיסא ראש הממשלה ליאיר לפיד על פי הסכם הרוטציה ביניהם. עיריית רעננה עדכנה היום (ג') כי לאחר מאבק עירוני בהובלת ראש העיר התקבל מכתב רשמי ממשרד ראש הממשלה המודיע כי בקרוב יחלו עבודות לפירוק האמצעים הביטחוניים שהוקמו בסביבת ביתו של ראש הממשלה לשעבר. 

על פי טענת העירייה, הופנו בקשות חוזרות ונשנות למשרד ראש הממשלה לפירוק המחסומים והסרת האמצעים הביטחוניים, וכן נערכו פגישות רבות בשטח בנוכחות בכירי העירייה וראש העיר, ואולם חרף הבטחות חוזרות ונשנות של המשרד לא אירע דבר. עוד הוסיפו כי גורמים בעירייה שגרו מכתב התראה למשרד ראש הממשלה בטרם פתיחת הליך משפטי ואף פנו להתערבות משרד הפנים, ובעקבות זאת התקבלה ההודעה האמורה של המשרד על פירוק המחסומים הצפוי להחל בימים הקרובים.

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "לאחר תקופה ארוכה בה נפגעה משמעותית איכות חייהם של תושבי העיר הגרים באזור ביתו של ראש הממשלה לשעבר בעיר, ולאחר פעולות רבות שביצענו מול משרד ראש הממשלה ומשרד הפנים בבקשה לפנות לאלתר את אמצעי המיגון אשר נבנו בסמוך לבית, אני שמח על קבלת ההודעה כי בימים הקרובים יחלו עבודות הפינוי של האמצעים הביטחוניים שהוצבו.  מדובר בבשורה מבורכת לתושבי השכונה ורחוב ציפמן בפרט, והעירייה תעקוב אחר ביצוע העבודות כדי לוודא את סיומן והסרת כל האמצעים שהוצבו, בכדי שהתושבים יוכלו לחזור לשגרת חייהם".