פרסום ראשון סמוטריץ' ובן גביר יקיימו אירועים נפרדים בליל הבחירות

לחדשות כיפה נודע כי במפלגת 'הציונות הדתית' מתכננים שני אירועים נפרדים בליל הבחירות, אירוע אחד של הציונות הדתית ואחד של עוצמה יהודית.

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 22:53 כה בתשרי התשפג

סמוטריץ' ובן גביר יקיימו אירועים נפרדים בליל הבחירות
צילום: פלאש 90

נראה כי החיבור בין מפלגת עוצמה יהודית של בן גביר ו'הציונות הדתית של סמוטריץ הוא חיבור טכני לחלוטין. אם לא הספיקו הקמפיינים הנפרדים וההתבטאויות שלא תמיד מסונכרנות בין השניים עכשיו, כך נודע לכיפה, מארגנים במפלגה שני אירועים נפרדים בליל הבחירות.

שתי אירועים נפרדים 

מתברר כי בליל הבחירות הקרובות, בעוד פחות משבועיים מתארגנים שני אירועים נפרדים, אחד לציונות הדתית ואחד לעוצמה יהודית וכלל לא בטוח שנראה תמונה משותפת של שני מנהיגי המפלגות בליל הבחירות. עכשיו נותר לראות אם זה מרמז במשהו על עתיד שיתוף הפעולה בין המפלגות ומה יעלה בגורל האיחוד לאחר הבחירות.

כשסמוטריץ' עמד לצד בן גביר

כזכןר, לאחר התקרית בהקפות השניות בכפר חב"ד בה נתניהו סירב לעלות לבמה יחד עם בן גביר מה שגרם להורדתו מהבמה על ידי המארגנים, בחר סמוטריץ' להתייצב לצד בן גביר ואמר כי נתניהו צריך לבקש סליחה. ואמר: "לא נכנס לשיקולי קמפיין של אבל אני חושב שנתניהו צריך להתנצל בפניו ולו משום הלבנת פנים ברבים". כזכור, בן גביר הגיב לפרשה הבוקר כשאמר: "אחרי 20 שניות על הבמה בכפר חב"ד ביקשו ממני לרדת, אחר כך כל העולם אמרו שהמבקש הוא בנימין נתניהו".

סמוטריץ': נתניהו צריך לבקש סליחה

נזכיר כי את השקת קמפיין מפלגת הציונות הדתית לתיקון מערכת המשפט, השיקו יו"ר המפלגה סמוטריץ' יחד עם חבר הכנסת שמחה רוטמן, כשבן גביר לא היה חלק מהשקת הקמפיין.