העיתונאי שלא מתבייש לפרגן לבן גביר: "הוא גאון, עובד כמו מכונה"

העיתונאי הוותיק משה נוסבאום התראיין היום בועידת המשפיעים של 'חדשות 12'. בין היתר התייחס לנסיקה של בן גביר: "הוא למד את כללי המשחק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 17:19 כה בתשרי התשפג

העיתונאי שלא מתבייש לפרגן לבן גביר: "הוא גאון, עובד כמו מכונה"
איתמר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרגון לא צפוי לאיתמר בן גביר. העיתונאי הוותיק וכתב המשטרה משה נוסבאום התראיין היום (ה') לאופירה אסייג בוועידת המשפיעים של 'חדשות 12'. במהלך הוועידה דיברו השניים על נסיקתו של איתמר בן גביר בסקרים ועל הפופולריות לה הוא זוכה.

נוסבאום אמר בועידה: "איתמר בן גביר הצליח תוך תקופה קצרה ללמוד את כללי המשחק הפוליטי" והוסיף: "הוא עושה בית ספר לכל החברים שלו". בהמשך התייחס נוסבאום לפרסונה התקשורתית שיצר בן גביר ואמר: "הוא גאון ביחסי ציבור ועובד כמו מכונה".

צילום: פלאש 90. משה שי

"הכל ממשיך כרגיל"

כזכור, נוסבאום חשף לפני כשנה כי הוא אובחן עם מחלת ניוון השרירים ALS, אך מאז הוא ממשיך בעבודתו ב'חדשות 12'. במכתב ששלח אז לחברייו בעבודה כתב: "זה לא נעים. משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. אין לי שום בקשה מיוחדת. בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל".

בהמשך המכתב התייחס נוסבאום להמשך העבודה למרות הלקות שמביאה איתה המחלה: "העובדה שהתאפשר לי להמשיך לשדר בחודשים האחרונים למרות הדיבור האיטי והחריג באה מתוך החלטה אמיצה במיוחד, ערכית, יוצאת דופן וראויה לכל שבח. על כך אני מסיר את הכובע (ובמושגים שלי - מחבר גבות..). לסיום, אין לי שום בקשה מיוחדת.  בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל. בסה"כ חשבתי שמן הראוי לשתף אתכם".