הפעם היא הגזימה? הדר מוכתר התפרצה לבמה ואיימה

בעיצומו של ראיון שנערך עם חבר הכנסת משה גפני במהלך וועדת המשפיעים, התפרצה מוכתר לבמה וסירבה לרדת. מאבטחי הוועידה נאלצו להוריד אותה בכוח מהבמה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/10/22 15:36 כה בתשרי התשפג

הפעם היא הגזימה? הדר מוכתר התפרצה לבמה ואיימה
הדר מוכתר פורצת לבמה, צילום: חדשות 12

עוד פרובוקציה. היום (ה') נערכת ועידת המשפיעים של חדשות 12, במהלכה מתראיינים פוליטיקאים רבים. בעת הראיון שערכה מיכל פעילן עם חבר הכנסת משה גפני, התפרצה לבמה הדר מוכתר תוך שהיא חושפת את הכיתוב "מצב חירום נד"לני" על חולצתה.

הדר מוכתר פורצת לבמה, צפו:

מוכתר מסבירה למה תמשיך להתפרץ לוועידות

מוכתר סירבה לרדת מהבמה שניות ארוכות למרות בקשותיה החוזרות של פעילן, תוך שהיא צועקת לעבר הקהל שחלקים ממנו מחאו כפיים למוכתר. לבסוף נאלצו מאבטחים להוריד את מוכתר מהבמה. לאחר מכן צייצה מוכתר בטוויטר את הסיבות לפריצה לבמה וכתבה: "אם לא תזמינו אותי לוועדות שלכם. אני אתפרץ אליהם".

ח"כ גפני. נקבל את הוראת גדולי התורה

ח"כ גפני. צילום: שריה דיאמנט

גפני: "לא מצאתי אישה חרדית שרוצה להידרדר לכנסת"

ההתפרצות לבמה, הגיע כאמור לאחר ראיון שנערך עם חבר הכנסת משה גפני, בראיון התבטא גפני בנושא מעמד האישה ואף התייחס לשילוב הנשים במפלגתו, בה כידוע אין אפילו אישה אחת. "אצלנו האישה יותר חשובה מהגבר. אבל בציבור החילוני, לדעתי, מעמד האישה הוא נמוך יותר מאשר הגבר וצריך לתקן את זה" גפני והוסיף: "לא מצאתי אישה חרדית שרוצה להידרדר לכנסת. לא מצאתי. האישה עוסקת בחינוך, עוסקת ברווחה, עוסקת בפעיליות החשובות ביותר".