חרדיה ואם ל-11 מבני ברק: האישה שתעשה היסטוריה בשירות הכבאות והצלה

רחלי פיסם, אם ל-11 מבני ברק מונתה לראש אגף משאבי אנוש במערך הכבאות והצלה ותמונה לטפסר, דרגה המקבילה לאלוף. השר בר לב: "היא פורצת דרך של ממש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 14:48 כד בתשרי התשפג

חרדיה ואם ל-11 מבני ברק: האישה שתעשה היסטוריה בשירות הכבאות והצלה
רחלי פיסם, צילום: קרדיט: דוברות כבאות והצלה

היסטוריה במערך הכבאות והצלהאישה תמונה לראשונה לדרגת טפסר, דרגה המקבילה לדרגת אלוף בצה"ל. רחל פיסם (55) מבני ברק, אם ל-11 ילדים, מונתה לראש אגף משאבי אנוש במערך הכבאות וההצלה ותהיה לאישה הראשונה בדרגה הבכירה. 

ביקשה להתמודד על התפקיד במערך הכבאות והצלה

רחל, חרדית מבני ברק, אם ל-11 ילדים וסבתא ל-18 נכדים. פילסה את דרכה מתפקידים זוטרים בשירות הציבורי עד שהגיעה לתפקיד הנוכחי, סיימה שני תארים במדיניות ציבורית ובתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ"לית בכירה להון אנושי ומינהל במשרד לביטחון הפנים לאחר מכן ביקשה לעזוב את המשרד ולהתמודד על התפקיד במערך הכבאות וההצלה.

השר בר לב: "סיפור על ישראל היפה"

נציב כבאות והצלה טפסר אייל כספי הגיב ואמר כי פיסם היא פורצת דרך: "כאישה הראשונה שתהפוך לחלק מסגל הפיקוד הבכיר של מערך הכבאות". גם השר לבטחון פנים עומר בר לב הגיב למינוי ההיסטורי וכתב: "סיפור על ישראל היפה. ועדת הבוחנים של נציבות שירות המדינה בחרה אתמול, פה אחד, ברחל פיסם לתפקיד ראשת אגף משאבי אנוש במערך הכבאות וההצלה".

בר לב המשיך וכתב: "אין לי ספק שרחל תהווה דוגמא ומופת לא רק לנשים באופן כללי, אלא גם לכל בני ובנות החברה החרדית שמבקשים להשתלב בעולם התעסוקה. יש לא מעט כישרון ויכולות בקרב בני ובנות החברה החרדית, ואני אשמח שנמשיך ליהנות מהם גם בעתיד, בכל מקום בו יבחרו להיות".