התקרית בהקפות השניות סמוטריץ' בוחר צד: נתניהו צריך לבקש סליחה

לאחר שבן גביר אולץ לרדת מבימת ההקפות השניות על פי דרישת נתניהו, יושב ראש מפלגת הציונות הדתית תמך בחבר מפלגתו: "הלבנת פנים". הדברים נאמרו בהשקת התוכנית לשינוי מערכת המשפט

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 14:10 כג בתשרי התשפג

סמוטריץ' בוחר צד: נתניהו צריך לבקש סליחה
סמוטריץ', צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

התקרית בהקפות השניות ממשיכה לעורר הדים. לאחר שאתמול (ב') במהלך ההקפות השניות שנערכו בכפר חב"ד אולץ חבר הכנסת איתמר בן גביר לרדת מהבמה דקות בודדות לאחר שהגיע, עקב דרישתו של נתניהו. היום (ג') גיבה אותו יושב ראש מפלגתו בצלאל סמוטריץ' בעת השקת קמפיין המפלגה לתיקון מערכת המשפט.

צפו בדבריו של סמוטריץ:

"נתניהו צריך להתנצל"

במענה לשאלת כתבים על התקרית אמש אמר סמוטריץ': "לא נכנס לשיקולי קמפיין של אבל אני חושב שנתניהו צריך להתנצל בפניו ולו משום הלבנת פנים ברבים". כזכור, בן גביר הגיב לפרשה הבוקר כשאמר: "אחרי 20 שניות על הבמה בכפר חב"ד ביקשו ממני לרדת, אחר כך כל העולם אמרו שהמבקש הוא בנימין נתניהו".

סמוטריץ' מסביר כי התוכנית לתיקון מערכת המשפט לא תחול על נתניהו

על התוכנית של מפלגתו לשינויים במערכת המשפט אמר סמוטריץ' תוך שהוא מתייחס לביקורות שהופנו עלה תוכנית כאילו נועדה לבטל את משפטו של נתניהו: "התכנית לא תחול על נתניהו ונסדיר את זה בחוק, כדי לא לתת תירוץ לשמאל ולתקשורת לדחות את כל התכנית ולמקד הדיון רק בנתניהו. סיבה שניה שיש לנו אינטרס שהמשפט ימשך כי נתניהו יזוכה ובדרך נחשוף את הקילקול הגדול במערכת המשפטית".