בחירות 2022

הצל דורש מנתניהו: תצהיר שלא תבגוד בבן גביר

איש הימין יואב אליאסי שמוכר בשם הבמה 'הצל' התייחס לתקרית בין נתניהו לבן גביר בהקפות השניות דורש מיו"ר האופוזיציה: "תצהיר שלא תבגוד בבן גביר ותזרוק אותו לכלבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 12:53 כג בתשרי התשפג

הצל דורש מנתניהו: תצהיר שלא תבגוד בבן גביר
הצל, צילום: Sraya Diamant/Flash90

האירוע החריג אמש (ב') בהקפות השניות בכפר חב"ד, שם לא הסכים יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו לעמוד על הבמה יחד עם יו"ר עוצמה יהודית חבר הכנסת איתמר בן גביר הביא את פעיל הימין יואב אליאסי שמוכר בשם הבמה 'הצל' לצאת עם דרישה לנתניהו.

הצל כתב באינסטגרם: "נתניהו, אני פונה אליך לאחר התקרית המבישה אתמול בכפר חב"ד בה סירבת בהפגנתיות לעלות לבמה עד שבן גביר ירד ממנה כי זה לא טוב לך תמונה איתו. זה לא סוד שאני תומך ואוהד שלך וזה גם לא סוד שאני מצביע לאיתמר בן גביר, אבל בתור ראש המחנה הלאומי ובתור ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, אני מצפה ממך לאחד את המחנה ולא לפצל אותו. ולא לתת לאויבינו ושונאינו סיבה לעשות במחנה הפרד ומשול, לפצל אותנו ולתת להם עוד תחמושת".



אליאסי הוסיף: "אני מבקש ממך בשם כל מצביעי גוש הימין, להצהיר בפומבי שביום שתיבחר, לא תבגוד בבן גביר ותזרוק אותו לכלבים כדי לעשות שוב ממשלה עם גנץ או מי שלא יהיה. תצהיר שנדע שאנחנו מחנה אחד, אל תאכזב אותנו, אל תפיל אותנו. בן גביר נאמן לך. תהיה נאמן גם לו. אנחנו זקוקים לאחדות במחנה ומחכים להצהרה שלך. ביחד נשרוד לחוד ניפול".