בחירות 2022

בלעדי הסתה: בן גביר הושווה להיטלר בשלטים בתל אביב

פעילי מפלגת עוצמה יהודית תלו שלטים של יו"ר המפלגה חבר הכנסת איתמר בן גביר בתל אביב, אבל אלמונים השחיתו את השלטים והשוו את הפוליטיקאי להיטלר | בן גביר לכיפה: "מצפה מהמשטרה שתעצור את המשחית ותעמיד אותו לדין"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/10/22 12:22 כג בתשרי התשפג

הסתה: בן גביר הושווה להיטלר בשלטים בתל אביב
השלטים שהושחתו, צילום: ללא

רגע לפני הבחירות המכריעות לכנסת ה-25, יצאו פעילי מפלגת עוצמה יהודית למבצע של תליית שלטים ברחבי הארץ, אבל אלמונים שראו את השלטים בעיר תל אביב בחרו להשחית אותם ואף להשוות את הפוליטיקאי הדתי להיטלר. 

בן גביר: "הניסיון של גורמים להשתיק את עוצמה לא יצלח"

בעקבות הפרסום, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הנסיון של גורמים להשתיק את עוצמה לא יצלח. הפחד שלהם מובן, בגלל האהדה הגדולה, ואנחנו ננצח. ככל שינסו להשתיק ולהפריע, ככה נגדל יותר, אני מגנה את הנסיון הנבזה להשוות להיטלר ובין יהודים שאוהבים את העם והארץ ומצפה מהמשטרה שתעצור את המשחית ותעמיד אותו לדין".

בן גביר על התקרית עם נתניהו: "אחרי 20 שניות אמרו לי לרדת"

מוקדם יותר היום שפך בן גביר אור על האירוע החריג אתמול בהקפות שניות: "אחרי 20 שניות על הבמה בכפר חב"ד ביקשו ממני לרדת" אמר בן גביר שבסרטון שהופץ מהאירוע נראה מתנגד בהתחלה לבקשת המארגנים אך לאחר דין ודברים התרצה לרדת מהבמה. בן גביר הוסיף: "אחר כך כל העולם אמרו שהמבקש הוא בנימין נתניהו".