בצל הפיגועים: התקיימה כניסת חג הסוכות לקבר יוסף

על אף איומי ארגוני הטרור, הלילה התקיימה כניסת חג הסוכות לקבר יוסף בהשתתפות ראש מועצת שומרון, מפקד אוגדת איו"ש ורב הישוב איתמר | יוסי דגן: "הטרור לא ינצח אותנו - לא בשכם ולא בירושלים. ארץ ישראל כולה שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/10/22 09:26 יח בתשרי התשפג

בצל הפיגועים: התקיימה כניסת חג הסוכות לקבר יוסף
מדליקים נר בקבר יוסף, צילום: מועצה איזורית שומרון

על אף איומי ארגוני הטרור הלילה התקיימה כניסה לקבר יוסף שבשכם לרגל חג הסוכות ויום האושפיזין של יוסף הצדיק. הכניסה התקיימה לרגל חג הסוכות ולציון יום האושפיזין של יוסף הצדיק. בסיומה קרא רב הישוב איתמר הרב לונצר תפילה לשלום חיילי צה"ל וכולם ענו אמן בהתרגשות.

בין הנכנסים: מפקד אוגדת איו"ש וראש המועצה

הכניסה התקיימה כחלק מהכניסות הקבועות של המועצה האזורית שומרון עם מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים של המועצה ובתיאום עם צה"ל. ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודה למפקד אוגדת איו"ש אבי בלוט ולמח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, לחטיבת שומרון, ולמתנדבי מנהלת המקומות הקדושים של המועצה.

קבר יוסף

קבר יוסף צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

בין הנכנסים היו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, סגנו דוידי בן ציון, רב הישוב איתמר הרב דניאל לונצר. מפקד אוגדת איו"ש תת אלוף אבי בלוט, וכן מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, קצין הגמ"ר אוגדת איו"ש סגן אלוף אליצור טרבלסי, קצין הגמ"ר חטיבת שומרון רב סרן עזריאל פרלמן, ויו"ר תנועת אמונים צבי סוכות.

"טוב עשו שר הבטחון והרמטכ"ל כשקיבלו החלטה טריויאלית וברורה, לא להכנע לאיומים החצופים של ארגוני הטרור"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר במקום: "אנחנו מגיעים לקבר יוסף הלילה בעיצומו של חג הסוכות, בתאריך סמלי ומיוחד אושפיזין יוסף, כמו כל שנה נכנסים לקבר יוסף, ממשלת ישראל בזמנו של אהוד ברק ברחה מקבר יוסף וקיבלנו חילול ושריפה והרס פעם אחר פעם של המקום הקדוש. טוב עשו שר הבטחון והרמטכ"ל כשקיבלו החלטה טריויאלית וברורה, לא להכנע לאיומים החצופים של ארגוני הטרור".

"אנחנו נמצאים בעיצומו של גל טרור קשה בכל מקום במדינת ישראל, ועם ישראל מצפה מהממשלה הזו להתעשת. לצאת למבצע חומת מגן 2. עם ישראל חזק, ועם ישראל ינצח את הקמים עליו. אנחנו לא ננוח ולא נשקוט מול הממשלה הזו עד שתחזיר את הבטחון בכל מדינת ישראל לא רק בשומרון ותחזיר את הכבוד הלאומי. אנחנו דורשים מכאן לחזור לקבר יוסף בצורה מלאה, כי רק צה"ל יכול לשמור על קבר יוסף", סיים.