עופר כסיף מאשים את צה"ל: "ילדים קטנים הוצאו להורג"

באירוע השקת קמפיין של חד"ש - תע"ל, תקף חבר הכנסת את פעולות צה"ל ביהודה ושומרון: "שורש הרע בימינו הוא הכיבוש. הוא עוול נפשע בפני עצמו" | גנץ: "המשותפת לא תהיה חלק משום ממשלה, וגם לא תוכל להישען עליה מבחוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/10/22 12:12 יז בתשרי התשפג

עופר כסיף מאשים את צה"ל: "ילדים קטנים הוצאו להורג"
כסיף, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך החודש האחרון, התרחשו פיגועים נגד חיילים ותושבים ברחבי יהודה ושומרון, בהם נהרגו שני חיילי צה"ל. באירוע השקת קמפיין בעברית של חד"ש - תע"ל שהתקיים אתמול (ג'), התייחס חבר הכנסת, עופר כסיף  למתיחות הביטחונית ביהודה ושומרון וטען כי בתקופה האחרונה חיילי צה"ל 'מוציאים להורג' ילדים פלשתינים, כך על פי פרסום של 'ישראל היום'.

"שורש הרע בימינו הוא הכיבוש. הוא עוול נפשע בפני עצמו. בשבוע האחרון נרצחו 12 פלשתינים בשטחים הכבושים. כולל ילדים קטינים שהוצאו להורג. שפיכות דמים נוראית הכיבוש הוא עוול", אמר כסיף.

הרשימה המשותפת

הרשימה המשותפת צילום: כיפה

גנץ: חצה קו אדום של שקרים והסתה

במענה לשאלת העיתונאים שנכחו בכנס, בעקבות הפיגועים שבהם נהרגו שני חיילי צה"ל האם יקראו להפסקת הפגיעה בחיילי צה"ל, חברי הכנסת מטעם חד"ש - תע"ל התחמקו מלתת תשובה ברורה  "כולם קורבנות הכיבוש הארור הזה, בגלל שהחיים של כל האנשים, ערבים ויהודים יקרים לכולם, ואנחנו לא רוצים שייהרג אדם אחד צריך לסיים את הכיבוש שהורג את כולם. הוא שורש הרע", אמר חבר הכנסת איימן עודה.

גנץ

גנץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הביטחון, בני גנץ תקף בחריפות את כסיף. ״ח״כ עופר כסיף שוב חצה קו אדום של שקרים והסתה - דווקא בזמן שחיילי צה״ל פועלים להגן על כל אזרחי ישראל, יהודים וערבים, מפני טרור רצחני. הם עושים זאת במקצועיות, בנחישות, בחתירה למגע ובהתאם לערכי צה״ל וטוהר הנשק וכולנו צריכים להוקיר אותם", אמר גנץ.

עוד הוסיף ואמר כי "כשר הביטחון אני מדגיש, שיש להם גיבוי מלא והם ימשיכו לשמור על ביטחון ישראל. בדיוק בגלל עמדות כמו של ח״כ כסיף, המשותפת לא תהיה חלק משום ממשלה, ואף ממשלה גם לא תוכל להישען עליה מבחוץ״.