אירוע הירי באזור: בני שלמה הוא ראש ארגון הפשע שחוסל

מפרטים ראשונים מאירוע הירי באזור עולה כי שני חשודים שהגיעו ברכב, ירדו ממנו וביצעו ירי לעבר שני גברים ששהו בתחנת הדלק ונמלטו. ראש ארגון הפשע פונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/22 15:39 ח בתשרי התשפג

אירוע הירי באזור: בני שלמה הוא ראש ארגון הפשע שחוסל
זירת האירוע באזור, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

שני גברים בשנות ה-50 לחייהם נפצעו באורח אנוש וקשה בשעות הצהריים מירי שנפתח לעברם בתחנת דלק בדרך השבעה באזור. בהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים, ומאוחר יותר הותר לפרסום כי בני שלמה הוא ראש ארגון הפשע שחוסל. שלמה היה עבריין מורשע ובעבר היה חבר בארגון הפשע של שלום דומרני.

מפרטים ראשונים עולה כי שני חשודים שהגיעו ברכב, ירדו ממנו וביצעו ירי לעבר שני גברים ששהו בתחנת הדלק ונמלטו. שני פצועים בדרגות אנוש וקשה, פונו מהזירה לבית חולים וולפסון. כאמור, מותו של הפצוע האנוש, בני שלמה, נקבע בבית החולים.

בסיום הערכת מצב שהתקיימה במשטרה, חקירת אירוע החיסול הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי. מפקד מרחב לכיש נצ״מ ברק מרדכי הגיע לזירת הרצח יחד עם שוטרי היחידה המרכזית של המרחב, קיים במקום הערכת מצב וניתנו הנחיות להמשך פעולות חקירה במטרה להגיע לזהות הרוצחים ומעצרם.

תיעוד אירוע הירי:

חובש רכוב על אופנוע מד"א משה זדה סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו את שני הפצועים שוכבים כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. במקום הייתה המולה רבה ומיד התחלנו בבדיקות ובטיפול רפואי. אחד מהפצועים שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה פונה במהירות בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית חולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה והפצוע השני שהיה בהכרה מעורפלת פונה גם כן לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

זירת האירוע: