הותר לפרסום: שי סלמי הוא החשוד ברצח יפה פוריאן

הותר לפרסום כי שי סלמי הוא החשוד ברצח יפה פוריאן והצתת ביתם ברחובות בראש השנה | הוא מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים קפלן ומעצרו הוארך ב-15 ימים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/10/22 13:30 ח בתשרי התשפג

הותר לפרסום: שי סלמי הוא החשוד ברצח יפה פוריאן
צילום: אתר רשמי, לפי סעיף 27א' לרשתות חברתיות

בראש השנה, נרצחה יפה פוריאן בביתה ברחובות ולאחר מכן דירתה הוצתה. היום (ב') התירה המשטרה לפרסם כי בעלה ב-9 השנים האחרונות, שי סלמי, הוא חשוד ברצח. סלמי מאושפז כשהוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים קפלן ברחובות ומעצרו הוארך ב-15 ימים.

במכתב התאבדות שהשאיר אחריו סלמי כתב כי הוא רצח אותה מהסיבה כי הוא חשש שהיא תעזוב אותו. "אני מצטער שאתם צריכים לעבור את זה. אין לי ברירה, הכבוד שלי נפגע. אני מחליט לסיים את דרכי בחיים האלה, תשמרו על הילדים שישארו ביחד תמיד", כתב סלמי.

יפית פוריאן הובאה למנוחות: "מקווה שעכשיו את במקום טוב"

המשפחה ההמומה ליוותה בשבוע שעבר את יפית בדרכה האחרונה ובני משפחה וחברים רבים ספדו לה: "אני לא מאמינה שאין לי עוד הזדמנות לראות אותך. אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כולנו, ואני מקווה שעכשיו את במקום טוב ונעשה כל מה שאפשר כדי לדאוג לילדים שלך למשפחה ולאימא שלך" אמרה חברתה של יפית והוסיפה: "את בן אדם מדהים ותמיד היית. רואים את זה בכל אחד מהילדים שלך. אני אוהבת אותך וכולנו אוהבים אותך. תשמרי על עצמך שם למעלה".

בן דודה של יפית אמר בלוויה: "כולם בהלם. זו פשוט טרגדיה גדולה למשפחה. היא השאירה ארבעה ילדים קטנים ואנחנו אוספים את השברים ורוצים לעזור כמה שיותר"

כאמור, הרצח המזעזע בוצע בראש השנה כשעל פי החשד, בן זוגה של יפית עומד מאחורי הרצח והצתת הדירה. בן הזוג מאושפז עדיין במצב קשה בבית החולים כשחוקרי המשטרה עדיין לא מסוגלים לחקור אותו, אך על פי גורם במשטרה הם מתכוונים לחקור אותו במהרה. האירוע דווח תחילה לשירותי הכבאות בעקבות השריפה שפרצה בבית בסביבות השעה 04:00, לפנות בוקר שלשום. הכבאים מצאו את האישה שוכבת במיטה הזוגית בחדר השינה וזיהו סימני חבלה בצווארה. החדר הוצת בזמן שהיא שכבה על המיטה. לצידה נמצא בעלה שסבל מדקירות ומשאיפת עשן.