יפית פוריאן הובאה למנוחות: "מקווה שעכשיו את במקום טוב"

יפית פוריאן שנרצחה לפני יומיים ודירתה עלתה באש הובאה למנוחות בחולון. המשפחה אישרה לפרסם את שמה | בן גוזה החשוד ברצח עדיין מאושפז במצב קשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 19:39 ד בתשרי התשפג

יפית פוריאן הובאה למנוחות: "מקווה שעכשיו את במקום טוב"
יפית פוריאן ז"ל, צילום: אתר רשמי, לפי סעיף 27א' לרשתות חברתיות

לפני יומיים זעזע את המדינהרצח האישה ברחובות ולאחר מכן דירתה הוצתה. היום התירה משפחת הנרצחת להתיר לפרסום את שמה: יפית פוריאן. פוריאן, אם לארבעה ילדים בטווח הגילאים 1-7 הובאה למנוחות בבית העלמין בחולון שם ספדו לה משפחתה וחבריה.

המשפחה ספדה: "את בן אדם מדהים"

המשפחה ההמומה ליוותה את יפית בדרכה האחרונה ובני משפחה וחברים רבים ספדו לה: "אני לא מאמינה שאין לי עוד הזדמנות לראות אותך. אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כולנו, ואני מקווה שעכשיו את במקום טוב ונעשה כל מה שאפשר כדי לדאוג לילדים שלך למשפחה ולאימא שלך" אמרה חברתה של יפית והוסיפה: "את בן אדם מדהים ותמיד היית. רואים את זה בכל אחד מהילדים שלך. אני אוהבת אותך וכולנו אוהבים אותך. תשמרי על עצמך שם למעלה".

בן דודה של יפית אמר בלוויה: "כולם בהלם. זו פשוט טרגדיה גדולה למשפחה. היא השאירה ארבעה ילדים קטנים ואנחנו אוספים את השברים ורוצים לעזור כמה שיותר"

בן הזוג החשוג ברצח מאושפז במצב קשה

כאמור, הרצח המזעזע בוצע לפני יומיים כשעל פי החשד, בן זוגה של יפית עומד מאחורי הרצח והצתת הדירה. בן הזוג מאופשז עדיין במצב קשה בבית החולים כשחוקרי המשטרה עדיין לא מסוגלים לחקור אותו, אך על פי גורם במשטרה הם מתכוונים לחקור אותו במהרה. האירוע דווח תחילה לשירותי הכבאות בעקבות השריפה שפרצה בבית בסביבות השעה 04:00, לפנות בוקר שלשום. הכבאים מצאו את האישה שוכבת במיטה הזוגית בחדר השינה וזיהו סימני חבלה בצווארה. החדר הוצת בזמן שהיא שכבה על המיטה. לצידה נמצא בעלה שסבל מדקירות ומשאיפת עשן.