התמתן? איתמר בן גביר בתרומה גדולה לארגון להב"ה

בארגון להב"ה השנוי במחלוקת יצאו בקמפיין גיוס המונים . יושב ראש עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר התגייס לקמפיין ותרם |ביש עתיד תקפו: זה בן גביר האמיתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/22 10:52 ז בתשרי התשפג

התמתן? איתמר בן גביר בתרומה גדולה לארגון להב"ה
בן גביר. , צילום: Olivier Fitousi/Flash90

איתמר בן גביר נחשב לסדין אדום אצל רבים במערכת הפוליטית, בעיקר בשמאל הישראלי. יושב ראש עוצמה יהודית שמזוהה עם ארגוני ימין קיצוני ועם הרב כהנא, עשה לעצמו שם של אדם קיצוני, אך נראה שבמערכת הבחירות הנוכחית, מנסה בן גביר לשנות את הדימוי הציבורי שלו כשהוא מציג גרסה מתונה של עצמו. בן גביר אף העיד על עצמו ש'התמתן', מה שהוביל לחיכוחים עם חבריו לשעבר בעוצמה יהודית ברוך מרזל ומיכאל בן ארי

הבוקר (א') נחשף כי איתמר בן גביר תרם לארגון להב"ה במסגרת קמפיין גיוס ההמונים של הארגון. נזכיר שארגון להב"ה עלה לכותרות לפני מספר חודשים, כשהשר לביטחון הפנים עומר בר לב  ויו"ר ועדת החוץ והביטחון רם בן ברק פנו ליועמ"ש כדי להגדיר את הארגון כבלתי חוקי. בר לב פנה אז ליועץ המשפטי לממשלה דאז אביחי מנדלבליט בבקשה שייתן גיבוי משפטי לנסיון להוציא את הארגון מחוץ לחוק.

התרומה של בן גביר לקמפיין להב"ה: 'ראויים לפרס ישראל'

בין התורמים לקמפיין ארגון להב"ה, ניתן למצוא את תרומתם של איתמר ואילה בן גביר שתרמו סכום גדול, על הארגון כתבו בני הזוג בן גביר 'אתם ראויים לפרס ישראל!'. בין התורמים ניתן למצוא גם את ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן וחבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי.

בנצי גופשטיין

בנצי גופשטיין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעבר התבטא בן גביר פעמים רבות בעד ארגון להב"ה ובנצי גופשטיין ואף ייצג אותו בבית המשפט. לאחר שחשבון הטוויטר של גופשטיין נחסם ,תקף בן גביר: "מדובר במלחמה על חופש הביטוי. לא יכול להיות שחשבונות של מחבלים פעילים קיימים ולהבדיל חשבונות של שני אנשי ציבור בישראל שפועלים למען העם נחסמים. עם שוב הכנסת מפגרה אני מתכוון ליזום דיון בנושא ולגבש מהלכים נגד חברת טוויטר".

ביש עתיד תקפו את בן גביר ונתניהו

תגובת יש עתיד לא איחרה לבוא: בחשבון טוויטר של המפלגה תקפו את בן גביר: "היום, בן-גביר 'המתון' תורם לארגון להב"ה, וכשר הוא רוצה להעניק פרס ישראל לאותו ארגון גזעני שקורא להעסקת יהודים בלבד והדרת בנות שירות לאומי מבתי חולים. יש סיבה למה ביבי לא מצטלם עם בן-גביר, גם הוא מבין עד כמה מסוכן יהיה כאן ביום שבו "המתון" וחברו אבי מעוז ישלטו ויסחטו אותו".