בחירות 2022

ממשלה רחבה ח"כ מהליכוד תומך בשקד: טוב לליכוד

על רקע קמפיין הליכוד נגד ריצתה של איילת שקד ומפלגת הבית היהודי, אמירה מפתיעה של ח"כ יובל שטייניץ שטוען שכניסה של שקד עם כמה מנדטים דווקא תגדיל את סיכויי הרכבת הממשלה של הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 18:23 ד בתשרי התשפג

ח"כ מהליכוד תומך בשקד: טוב לליכוד
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

מפלגת הליכוד יצאה בימים האחרונים בקמפיין שהולך ישירות על הראש של איילת שקד, על רקע הקמפיין, אמירה מפתיעה היום (ה') של חה"כ יובל שטייניץ. בראיון לרשת ב' אמר שטייניץ כי אם שקד תיכנס עם כמה מנדטים, זה עלול להיות לטובת הליכוד.

בניגוד לעמדת הליכוד, שטייניץ תומך בריצת שקד

"אני אגיד לך איך אני רואה את העניין, כי ראיתי את זה שונה ונשארתי בדעתי. אני חושב שהדבר הכי טוב שיכול לקרות למדינת ישראל זה שלא יהיו בחירות שישיות ושתורכב כאן ממשלה רחבה בהובלת נתניהו והליכוד". והוסיף מדוע לדעתו עדיף לליכוד ששקד תעבור את אחוז החסימה: "המפלגה היחידה שבעצם מקדמת את הדבר הזה, מתנגדת לחרמות שאומרת שהאג׳נדה שלה היא שלא תקום כאן ממשלה צרה של השמאל או ממשלה צרה של הימין, אלא שהיא בעד ממשלה רחבה, זו איילת שקד והבית היהודי".

יידרשו להשיב לעתירה. שקד ושטייניץ

 שקד ושטייניץ צילום: פלאש 90. אמיל סלמן

בהמשך הרחיב שטייניץ, שכזכור לא התמודד בפריימריז הליכוד לבחירות הקרובות ולא יכהן בכנסת הבאה את טיעונו: "אני אומר, אם היא הייתה נכנסת עם כמה מנדטים זה היה טוב לליכוד כי זה היה מבטיח שאי אפשר להחרים את הליכוד שיש לו רוב, שנתניהו והליכוד עוברים ה-61. וזה גם היה נותן צאנס משמעותי ביותר שנשב בממשלה רחבה ולא צרה". 

שקד באולפן כיפה: "רק גורמים לי להיות נחושה יותר"

צילום: הליכוד

כאמור, הדברים המפתיעים של שטייניץ מגיעים על רקע קמפיין מפלגת הליכוד נגד שקד והבית היהודי בו היא טוענים במפלגה: "איילת לא עוברת, קול לאיילת זה קול לפח". על הקמפיין נגדה הגיבה שקד באולפן כיפה: "נתניהו, הקמפיינים שלך והיוזמות שאתה רוקח רק גורמים לי להיות נחושה יותר. גם אתה מבין שיש לנו סיכוי טוב לעבור. אז אנא, אל תציע תפקידים, אני לא בפוליטיקה בשביל זה. אני עובדת רק בשביל הימין. פשוט תשחרר ותן לעבוד. גם אתה יודע שאני הסיכוי האחרון שלך".