חגים וטסים בנתב"ג מתכוננים לחודש העמוס בשנה | מה אתם יכולים לעשות?

חודש החגים ידוע כאחד החודשים העמוסים בנתב"ג, ברשות שדות התעופה מציינים בעיקר את ימי חמישי כימים העמוסים ביותר | כמה טיפים להקלה על העומס

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/22 09:01 כו באלול התשפב

בנתב"ג מתכוננים לחודש העמוס בשנה | מה אתם יכולים לעשות?
צילום: shutterstock

כמו כל שנה בתקופת החגים, בזמן שרבים חוגגים את החגים פה בארץ עם המשפחה, המוני ישראלים מנצלים את התקופה כדי לטוס. ריבוי האנשים שטסים גורם לעומסים גדולים על נתב"ג שצפוי להיות עמוס מאוד בחודש הקרוב. היום (ה') צפוי נתב"ג להיות עמוס במיוחד וכ-90 אלף איש יטוסו במהלך היום בכ-500 טיסות בין לאומיות, כך מציינים ברשות שדות התעופה ומוסיפים כי כל ימי חמישי בחודש הקרוב יהיו עמוסים מאוד וממליצים לטסים להתכונן לתורים הארוכים.

צ'ק אין בבית, שירות טרום טיסה ולהגיע בזמן

מה בכל זאת אפשר לעשות כדי להקל על העומס? מספר דברים: קודם כל להגיע מספיק זמן לפני הטיסה, שלו עד שלוש וחצי שעות לפני הטיסה, מומלץ גם לעשות צ'ק אין כבר בבית באתרים של חברות התעופה או של נמל התעופה. עוד ממליצים ברשות שדות התעופה להשתמש בשירותי טרום טיסה ולהפקיד את המזוודות מראש. שירותי טרום הטיסה יפעלו ב-"אקספו" תל אביב (לחברות אל על, ארקיע ופגסוס), בחיפה (אל על, טורקיש ופגסוס) ובנתב"ג (אל על בלבד) ויישארו פתוחים עד לאחר חגי תשרי.

טרמינל 3 בימים אחרים

טרמינל אחרים צילום: Moshe Shai/Flash90

הפעילות ביום כיפור

בערב יום כיפור, יום שלישי ה-4.10, תיפסק הפעילות האווירית בטיסות בינלאומיות בשעה 14:00. ביציאת יום כיפור, יום רביעי ה-5.10, תתבצע נחיתה ראשונה בשעה 22:30 והמראה ראשונה בשעה 23:30.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן