האזינו רם בן ברק היסטרי: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש"

עוד אמירה מקוממת של חבר הכנסת מיש עתיד: בראיון ברדיו צפון כינה את הציונות הדתית 'מסוכנת' והוסיף: "נשים לא יוכלו לשרת בצבא" | מאוחר יותר הבהיר: "כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ בן גביר זה יהיה בכפייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 15:15 כג באלול התשפב

רם בן ברק היסטרי: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש"
רם בן ברק, צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

עוד אמירה חריגה. מערכת הבחירות ממשיכה לעורר הדים וההתנגשות בין הגושים רק הולכת וגוברת, יש עתיד שממצבת עצמה כמנהיגת גוש המרכז-שמאל תוקפת שוב את הימין. בראיון שנערך היום (ב') עם חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד ברדיו צפון, תקף בן ברק את מפלגת הציונות הדתית ואת חבר הכנסת בן גביר תוך שהוא מכנה את המפלגה "מסוכנת ואנטי דמוקרטית".

בהמשך הוסיף: "עוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים אני מקווה שאנשים מבינים את זה".

האזינו:

ההתבטאות המקוממת של רם בן ברק על נתניהו

זאת לא ההתבטאות השנויה במחלוקת הראשונה של בן ברק, לפני כחודש בראיון לרדיו "קול רגע", על רקע פגישת העדכון של ראש הממשלה לפיד עם נתניה, אמר בן ברק: "מאוד שמחתי לראות שמהצד הנכון של השולחן יושב ראש הממשלה לפיד, ומהצד השני יושב ראש האופוזיציה נתניהו".

יש עתיד |

אירוע השקת הקמפיין של יש עתיד | צילום: Gideon Markowicz/Flash90

הוא המשיך: "זה מאוד הרגיע אותי. זה האיש, שלא נותן גיבוי לשרים שלו, לא נותן קרדיט לאף אחד. הכול אני ואני ואני. קשה לו במצבים האלה, ואנחנו מבינים שיש לו בעיות נפשיות כאלו ואחרות וזה בסדר. לומדים לחיות כל זמן שהוא באופוזיציה, הכל בסדר". לאחר מכן התנצל בן ברק ואמר: "ההתבטאות שלי אינה במקומה ועל כך אני מתנצל".

רם בן ברק מדבר על עתידו הפוליטי

בהמשך הראיון ברדיו צפון, התייחס בן ברק גם לעתידו הפוליטי ואמר: "אני מאוד מרוצה מהתפקיד שלי, אני לא חושב שהוא נופל בחשיבותו מכל שר, לא באתי לכנסת לסדר לרם בן ברק ג'ובים, באתי לעשות שינוי, ואני מאוד מרוצה. אנחנו במערכת בחירות אנחנו ננצח את הבחירות, רה"מ לפיד ימשיך לכהן כראש ממשלה. כולם רואים שהוא עושה את זה בצורה מאוד טובה, ואני אקבל תפקיד שיהיה מתאים לתת לי".

מועמדת עוצמה יהודית, לימור סון הר מלך, תקפה את הדברים ובציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כתבה: "בשם הפלורליזם והליברליות כביכול, מסתבר כי אלו שמנופפים בדגל הכלת השונה והחריג כביכול, שמגלים סובלנות  לתומכי טרור שרוצים לחסל את מדינת ישראל. בוא נראה אותם שיכבדו ערביה עם רעלה, לא מסוגלים לשאת יהודיה דתיה עם כיסוי ראש. הידד לצביעות". 

ח"כ יום טוב כלפון (הבית היהודי) טען כי מדובר באמירה אומללה. "לאשתי יש כיסוי ראש, אם היא תרצה להיות קריינית בטלוויזיה זה יפריע לך? אלה הערכים ״הליברליים״ של השמאל? אחרי הגזענות נגד הספרדים עכשיו אתם רוצים למנוע מנשים דתיות לחבוש כיסוי ראש? בבית היהודי שלי, תרתי משמע, יש מקום לכולם, עם כיסוי או בלי, עם כיפה או בלי". 

מאוחר יותר, הוציא בן ברק הבהרה: "בואו נרגיע את הציניות והתייפייפות - אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ואני מכבד את כל מי שמבחירה מחליט לנהוג כך אחרת זכותו - איש באומנותו יחיה. כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ בן גביר זה יהיה בכפייה. הניסיונות לרכב על אמירה כזאת או אחרת לצרכי בחירות היא נלוזה".