בחירות 2022

במטרה למנוע מנתניהו לנצח: עודה וטיבי נפגשו עם בכיר ברשות הפלשתינית

ראשי הרשימה המשותפת, חברי הכנסת אחמד טיבי ואיימן עודה נפגשו ברמאללה עם ראש המודיעין ברשות הפלסטינית כדי לתכנן איך ניתן למנוע מנתניהו לנצח בבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/08/22 21:08 כג באב התשפב

במטרה למנוע מנתניהו לנצח: עודה וטיבי נפגשו עם בכיר ברשות הפלשתינית
טיבי ועודה, צילום: Miriam Alster/Flash90

ברשות הפלשתינית לא רוצים את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בכיסא ראש הממשלה? דיווח שמתפרסם בסוף השבוע חושף כי אחד המקורבים ליו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, ראש המודיעין ברשות הפלסטינית, מאג'ד פרג' נפגש עם פוליטיקאים ישראלים ערבים. 

על פי הדיווח של העיתונאי מוחמד מג'אדלה בחדשות 12 חברי הכנסת איימן עודה ואחמד טיבי שעומדים בראש הרשימה המשותפת נפגשו עם בכיר ברשות הפלשתינית שדן עימם איך ניתן למנוע מנתניהו לחזור, בין האפשרויות שעלו: איחוד עם רע"מ על מנת להגדיל את אחוזי ההצבעה בחברה הערבית.

בליכוד מסרו בתגובה: "הפרסום על התערבות אפשרית של הרשות הפלסטינית בבחירות בישראל כדי למנוע מראש הממשלה לשעבר נתניהו להיבחר היא פיגוע מדיני לכל דבר עם היבטים פליליים. הליכוד מתכוון לפנות לשירות הביטחון הכללי ולמשטרת ישראל ולדרוש מהם בדיקה מקיפה על התפתחות חמורה זאת ועל המעורבים בה".

"במדינה מתוקנת חברי הכנסת של הרשימה המשותפת היו נחקרים"

חבר הכנסת אבי מעוז הוסיף: "במדינה מתוקנת חברי הכנסת של הרשימה המשותפת היו נעצרים ונחקרים בשב"כ על הפגישה שלהם עם ראש המודיעין הפלסטיני. הפרסום הזה מוכיח שוב כי אוייבי ישראל יודעים איזו ממשלה תילחם בהם ואיזו ממשלה תעניק להם מתנות"