צפו בגלל הריאיון עם ביסמוט: בליכוד מחרימים את תוכנית הרדיו הפופולרית

בליכוד מחרימים את תוכנית הרדיו 'קלמן - ליברמן', כך טוענים צמד המגישים, החרם מגיע לטענתם על רקע ראיון שנערך עם מועמד אחר של הליכוד לפני מספר שבועות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/22 11:14 כג באלול התשפב

בגלל הריאיון עם ביסמוט: בליכוד מחרימים את תוכנית הרדיו הפופולרית
הליכוד , צילום: Gili Yaari/Flash90

האם במפלגת הליכוד מחרימים את תוכנית הרדיו 'קלמן-ליברמן'? אם תשאלו את מגישי התוכנית אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד התשובה היא בהחלט כן. היום (ב') פתחו צמד המגישים את תוכניתם בהודעה לציבור המאזינים בה הם דיווחו כי בליכוד החליטו להחרים את התוכנית. הדברים נאמרו לאחר שלטענתם הם קבעו ראיון בתוכניתם עם עמיחי שיקלי אך חה"כ לעתיד ששוריין ברשימת הליכוד ביטל את הריאיון ברגע האחרון.

הריאיון שגרם לחרם

לטענת המגישים, המניע לחרם מצד הליכוד הוא ריאיון שערכו בתוכנית עם מועמד אחר מהליכוד, בועז ביסמוט לפני מספר שבועות. בריאיון הקשו ליברמן וליבסקינד על ביסמוט כששאלו אותו על תוכניתו ותוכנית מפלגתו לשינויים שהם מתכננים לעשות במערכת המשפט. מאז אותו ריאיון, אף חבר כנסת או מועמד של הליכוד לא התראיין התוכנית והשיא הגיע כאמור, עם ביטול הראיון שתוכנן עם שיקלי.

בועז ביסמוט. יכהן תחת שיקלי?

בועז ביסמוט. י צילום: יונתן סינדל פלאש 90

בציוץ שהעלו בתוכנית קצת לפני שידורה כתבו: "הודעת מערכת: מפלגת הליכוד הודיעה על חרם התכנית קלמן - ליברמן במסגרתו מרואיינים מטעם המפלגה לא יעלו לשידור. מיד בפתח התכנית נשמיע קטע מהראיון שעורר את חמתם של אנשי קמפיין הליכוד".