חשבון הטוויטר של N12 נפרץ ל-12 שעות: "הפעם זה באמת אנחנו"

מעט לפני השעה 23:00 נפרץ חשבון הטוויטר של חדשות 12 ולאחר כחצי שעה הצליחו להתגבר על הפריצה. במהלך הלילה, נעשה שימוש בתמונתו של מהנדס תוכנה קנדי-רוסי, הפריצה חודשה והחשבון טרם חזר לפעילות

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/22 11:24 כ באלול התשפב

חשבון הטוויטר של N12 נפרץ ל-12 שעות: "הפעם זה באמת אנחנו"
החשבון הפרוץ, צילום: צילום מסך

אמש (ה') בשעה 22:58 עלה בחשבון הטוויטר של חדשות 12 ציוץ עם ציטוט מפי חבר הכנסת אחמד טיבי: "מאוד רצינו לשמור על הרשימה המשותפת, לצערי זה לא התאפשר". מיד לאחר אותו ציוץ נפרץ חשבון הטוויטר של חדשות 12, תמונת הפרופיל הוחלפה וציוצים רבים עלו לאוויר. כעבור כחצי שעה התגברו על הפריצה אולם במהלך הלילה נפרץ עמוד הטוויטר פעם נוספת. 

לבסוף, בשעה 11:15 חזר החשבון לפעילות: "אוקיי, הפעם זה באמת אנחנו. בשעות האחרונות נתפס חשבון הטוויטר שלנו על ידי האקר עיקש. לאחר מאמצים - הצלחנו להחזיר את החשבון לידינו". 

"

טוויטר N12 |

טוויטר N12 | צילום: צילום מסך

מחדשות 12 נמסר לאחר הפריצה הראשונה: "לפני זמן קצר עמוד הטוויטר של חברת החדשות נפרץ. אנחנו פועלים מול טוויטר ישראל ודיווחנו להם ולגורמים המקצועיים הרלוונטיים - וביקשנו את טיפולם המהיר ובדיקת מקור הפריצה".

כאמור, החשבון עדיין נתון תחת מתקפה, ומי שאחראי לה עושה שימוש בשמו ובתמונתו של מהנדס תוכנה קנדי-רוסי בשם ויטליק בוטרין. מדובר במהנדס תוכנה שייסד את את׳ריום, הבלוקצ׳יין השני בגדלו בעולם אחרי ביטקוין. על פי תוכן הציוצים והקישורים ניתן להבין שהפריצה היא למטרות הונאה כלכלית. 

הציוץ האחרון |

הציוץ האחרון | צילום: צילום מסך