תושב מהעיר הסרוגה נעצר בחשד להחזקת סמים

המשטרה עצרה אתמול תושב גבעת שמואל בחשד להחזקת חומרים החשודים כסם בכמות שאינה לצריכה עצמית | תושב בני ברק נעצר בחשד שחטף תיקי יד מנשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/22 14:44 יז באלול התשפב

תושב מהעיר הסרוגה נעצר בחשד להחזקת סמים
גבעת שמואל, צילום: Yossi Aloni/Flash90

במהלך פעילות יזומה של בלשי תחנת גבעתיים, הבלשים עצרו חשוד (31, תושב גבעת שמואל)ובחיפוש בביתו תפסו השוטרים חומרים החשודים כסם מסוגים שונים ובהם כ-160 גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה, כ-100 גרם חומר החשוד כסם מסוג חשיש, וכ-10 גרם חומר החשוד כסם מסוג קוקאין. השוטרים עצרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה שוחרר בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

צילום: דוברות המשטרה

תושב בני ברק נעצר בחשד לביצוע שודים

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה אתמול (ב') כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד חשוד שביצע מספר שודים בעיר בני ברק. המשטרה פתחה בחודש יולי בחקירה עם קבלת תלונות בגין שודים שבוצעו בעיר בני ברק ע"י חשוד שרכב על גבי אופנוע, כאשר איתר נשים, וחטף מהן את התיק או תכשיט ונמלט מהמקום.

בתאריך 31.8.22 שוטרי סיור של תחנת בני ברק איתרו את החשוד (34, בני ברק), עצרו אותו והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. בסיומה של חקירה מואצת של חוקרי היחידה למניעת פשיעה במרחב דן, אתמול יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד החשוד בעבירות של תקיפה כדי לגנוב, גניבה, נהיגה ברכב ללא ביטוח ונהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.