בחירות 2022

מאחורי הקלעים: התרגיל של יועז הנדל לאיילת שקד

אחרי ההודעה על פירוק השותפות בין שרת הפנים לשר התקשורת, נחשפות הבקשה וההדלפה: שקד הודיעה להנדל על הפירוק, שמצדו ביקש לדחות את ההודעה בשל טיסה לניו יורק. מהר מאוד שקד הבינה את התרגיל

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 07:50 טו באלול התשפב

מאחורי הקלעים: התרגיל של יועז הנדל לאיילת שקד
שקד והנדל, צילום: עמיאל ירחי

אחרי התפרקות החבילה, גם הכביסה המלוכלכת יוצאת החוצה. בשלוש בלילה פרסם העיתנואי יובל קרני בידיעות כי הרוח הציונית לא תתמודד במתכונתה הנוכחית וכי יועז הנדל פירק את החבילה, אלא שאיילת שקד מבהירה מה באמת קרה מאחורי הקלעים.\

טס לניו יורק

לפי גורמים בסביבת שקד, היא זו שהודיעה להנדל במוצאי השבת על החלטתה לפרק את השותפות ביניהם. הנדל, מצידו, ביקש לדחות את ההודעה לתקשורת כי הוא טס לניו יורק. שקד הסכימה אך הוא עשה תרגיל, והדליף לידיעות אחרונות את הידיעה כאילו הוא פירק.

יועז הנדל בכנסת

יועז הנדל בכנסת צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לפי שקד, ההחלטה שלה הגיעה אחרי שיחות רבות שהתקיימו בחודש האחרון עם סיעת דרך ארץ, בהן הבינה שלמרות הסרת החרם הוירטואלי של דרך ארץ על גוש הימין, הם יהיו מוכנים לגרור את המדינה לבחירות פעם אחר פעם ובלבד שלא תקום ממשלה ימנית.

הנדל: "התרשמתי שהיא לא איתי"

בהודעה של הנדל לפעילים כפי שפורסמה ב"ידיעות אחרונות" נכתב: "נפגשתי בשישי עם איילת, אני לא יכול להשלים עם האפשרות ש'הרוח הציונית' תעניק לביבי ממשלה צרה. אפילו סיכוי קלוש לכך. זה לא עניין בשוליים. אמש שוחחתי עם איילת שוב. התרשמתי שהיא לא איתי בעניין זה. אני מתכוון להמשיך להוביל את הרוח הציונית כמפלגה היחידה שמייצגת את הימין הנורמלי. להגיש את הרשימה ולהילחם על העקרונות האלה וכל קול. יש כמוכם ישראלים רבים שלא רוצים ממשלה של ביבי ובן גביר, רק ממשלת אחדות".