בחירות 2022

"שום דבר לא יפריד": נתניהו מסביר מדוע הופיע בתוך זכוכית משוריינת

בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות, הסביר ראש הממשלה לשעבר מדוע במסגרת הפרוייקט ה-'ביבי-בא' הוא הופיע בתוך תא זכוכית משוריין: "כשעשרות אלפי אנשים שומעים שאני מגיע - רמת הסיכון שונה ואני נענה להוראות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/22 14:58 יג באלול התשפב

"שום דבר לא יפריד": נתניהו מסביר מדוע הופיע בתוך זכוכית משוריינת
צילום: ללא

בחירות 2022: ביום רביעי האחרון, פתח יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו את הפרוייקט: 'ביביבא'. נתניהו הסתובב ברחבי הארץ כדי לשכנע את תומכי הליכוד לצאת ולההצביע למפלגתו כשהוא על גבי משאית גדולה בתוך תא זכוכית משוריין כדי לשמור על ביטחונו האישי. בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות, הסביר נתניהו מדוע במסגרת הביקורים של ה-'ביבי-בא' הוא מופיע בתוך תא הזכוכית.

"פה בטיילת בתל אביב, אירוע ספונטני, ולכן יכולתי ללכת בלי סידורי ביטחון מיוחדים, ובלי זכוכית משוריינת. זה שונה מהביקורים שלי ב-'ביבי-בא'. כשאני בא לשכונות, אנחנו אומרים יומיים מראש לעשרות אלפי אנשים שאני מגיע ואז רמת הסיכון שונה, ולכן אני נענה להוראות בחורינו המצויינים. שום זכוכית משוריינת לא תפריד ביננו", אמר נתניהו.

צילום: ללא

עלות שכירות המשאית: 700,000 שקלים

בביקורו בדרום תל אביב, אמר נתניהו לתושבי השכונה: "הניצחון תלוי רק בכם. אני רוצה שתמצאו אדם אחד שהוא תומך ליכוד שלא יצא להצביע- ותביאו אותו להצביע. רק ככה ננצח. רק הליכוד יכול להקים ממשלה לאומית יציבה. בואו להצביע ותביאו להצביע״.

על פי פרסום של הכתב הפוליטי של כאן 11, מיכאל שמש, הליכוד שכר לנתניהו את המשאית השקופה בסכום של כ-700,000 שקלים למשך חודשיים עד יום הבחירות. העלות נובעת מהצורך להרכיב זכוכיות משוריינות סביב המשאית. 

צילום: ללא

"איזה מזל ששטפתי את הבית": נתניהו בביקור מפתיע אצל זוג סרוג מתל אביב

כזכור, ביום שני האחרון, בנימין נתניהו פתח במבצע 'דלת אל דלת' במטרה לשכנע משפחות שלא הצביעו לליכוד בבחירות האחרונות. בסרטון שפרסם ראש הממשלה לשעבר, נראים זוג דתי לאומי צעיר, כשהם נרגשים מהביקור מהפתיע.