"זכות גדולה": תא"ל במילואים מצטרף לעוצמה יהודית

תא"ל במילואים צביקה פוגל, חבר בפורום הביטחוניסטים, מצטרף לעוצמה יהודית ויוצב במקום העשירי ברשימת הציונות הדתית | בן גביר: "לחם כל חייו למען המדינה וכעת ילחם למען עם ישראל בכנסת, פטריוט ישראלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/22 20:38 יא באלול התשפב

"זכות גדולה": תא"ל במילואים מצטרף לעוצמה יהודית
בן גביר, צילום: David Cohen/Flash90

אחרי חתימת ההסכם על ריצה משותפת עם הציונות הדתית, בעוצמה יהודית ממשיכים בגיוס שמות חדשים. בתחילת השבוע, תת אלוף במילואים, צביקה פוגל ניהל מגעים על הצטרפותו לרשימה של איתמר בן גביר. היום (ד') החליט פוגל להצטרף לרשימת עוצמה יהודית והוא יוצב במקום העשירי ברשימה הציונות הדתית המאוחדת.

צילום: ללא

פוגל, בן 65, נשוי, אב לשלושה וסב לארבעה, תושב משמר הירדן שבגליל. כיהן כראש מטה פיקוד דרום, ומפקד מרכז האש של פיקוד דרום במהלך "עופרת יצוקה" ו"עמוד ענן". בימים אלה הוא כותב הצעת מחקר לדוקטורט, ומהיום – מועמד מספר 5 ברשימת עוצמה יהודית לכנסת, שיוצב כאמור במקום העשירי ברשימה המאוחדת.

בן גביר: עקבתי אחרי פוגל במהלך כל השנים האחרונות, עמדותיו תואמות לתפיסה שלנו

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בירך על הצטרפות פוגל ואמר: "צביקה לחם כל חייו למען המדינה וכעת ילחם למען עם ישראל בכנסת, פטריוט ישראלי. הוא לוחם אמיתי, חדור בשליחות ובעל ניסיון ביטחוני רב, הוא נכס עצום לעם ישראל ולעוצמה יהודית".

בן גביר הוסיף ואמר כי "עקבתי אחרי פוגל במהלך כל השנים האחרונות, עמדותיו להכריע את הטרור בצפון ובדרום ולהחיל ריבונות ומשילות על כל חלקי מדינת ישראל תואמים את המצע האידיאולוגי של עוצמה יהודית והתפיסה שלנו שהגיע הזמן להיות בעלי הבית על המדינה. אני מאחל לצביקה הצלחה רבה ועשיה פורה למען עמנו ומדינתנו".

פוגל: עוצמה יהודית משקפת את עמדותיי הציבוריות והפוליטיות

צביקה פוגל: "בארץ ישראל קם העם היהודי, ואני אעשה כל שנדרש שהוא יישאר שם חזק וללא עוררין. זכות גדולה בשבילי להיות שליח למען הציבור מטעם מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. עוצמה יהודית משקפת את עמדותיי הציבוריות והפוליטיות ובעזרת השם, נשפיע ביחד מבפנים בכנסת הבאה".

בטור מיוחד לכיפה אחרי מבצע 'עלות השחר', כתב פוגל נגד מדיניות הממשלה. "יש לנו תכונה ישראלית שאנחנו לא מצליחים להיפטר ממנה כמעט יובל שנים. אנחנו לא מפספסים שום הזדמנות לפספס הזדמנויות להכריע את אויבנו", ואיבחן: "קדושת החיים והרצון להימנע מנפגעים הביאו את המנהיגים שלנו לאורך חמישים השנה האחרונות לקדש את ההגנה".

לפני כשבועיים הכריזו בעוצמה יהודית על הצטרפותו של הרב עמיחי אליהו, מייסד ארגון רבני קהילות ונכדו של הרב הראשון לציון הרב מרדכי אליהו ובנו של הרב שמואל אליהו. תא"ל פוגל שימש בעבר כמפקד אגד ארטילרי וכראש מטה פיקוד הדרום. כיהן גם כראש המועצה הממונה בטובא-זנגרייה, מפקד יחידת חילוץ גולן וסגן יושב ראש איגוד הכבאות גליל מזרחי גולן.