פרסום ראשון בן גביר במגעים לצירוף תא"ל במילואים לרשימה

איתמר בן גביר לא שוקט על השמרים: תת אלוף במילואים וראש מטה פיקוד דרום לשעבר במגעים להצטרפות לרשימה | עוצמה יהודית: "לא מגיבים לגבי שמות שנזרקים בחלל האוויר. ברגע שיהיה מה לעדכן, נעדכן"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/09/22 09:31 ח באלול התשפב

בן גביר במגעים לצירוף תא"ל במילואים לרשימה
איתמר בן גביר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי חתימת ההסכם על ריצה משותפת עם הציונות הדתית, בעוצמה יהודית ממשיכים בגיוס שמות חדשים. תת אלוף במילואים צביקה פוגל נמצא במגעים על הצטרפות לרשימה של איתמר בן גביר, כאשר המקום העשירי ברשימה המאוחדת עדיין פנוי.

רשימת תפקידים עשירה

לפני כשבועיים הכריזו בעוצמה יהודית על הצטרפותו של הרב עמיחי אליהו, מייסד ארגון רבני קהילות ונכדו של הרב הראשון לציון הרב מרדכי אליהו ובנו של הרב שמואל אליהו. תא"ל פוגל שימש בעבר כמפקד אגד ארטילרי וכראש מטה פיקוד הדרום. כיהן גם כראש המועצה הממונה בטובא-זנגרייה, מפקד יחידת חילוץ גולן וסגן יושב ראש איגוד הכבאות גליל מזרחי גולן.

בטור מיוחד לכיפה אחרי מבצע עלות השחר כתב פוגל נגד מדיניות הממשלה. "יש לנו תכונה ישראלית שאנחנו לא מצליחים להיפטר ממנה כמעט יובל שנים. אנחנו לא מפספסים שום הזדמנות לפספס הזדמנויות להכריע את אויבנו", ואיבחן: "קדושת החיים והרצון להימנע מנפגעים הביאו את המנהיגים שלנו לאורך חמישים השנה האחרונות לקדש את ההגנה".

עוצמה יהודית: לא מגיבים

עוצמה יהודית מסרה בתגובה לדיווח: "אנחנו לא מגיבים לגבי שמות שנזרקים בחלל האוויר, ברגע שיהיה מה לעדכן, נעדכן. אנחנו מבטיחים שנציג רשימה טובה ואטרקטיבית שפועלת למען עם ישראל, ארץ ישראל, על פי תורת ישראל".