שלמה נאמן אחרי המינוי: "אני לא הסיפור, המשימה שלנו היא להתאחד"

יושב ראש מועצת גוש עציון יתמנה בקרוב ליושב ראש מועצת יש"ע ובראיון לחדשות כיפה הוא מבהיר: הסיפור הוא לא שלמה שיעשה מהפכה. זה אנחנו: ראשי רשויות שונים שמייצגים ציבורים שונים וצריכים לדאוג לכל הבעיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/22 17:54 יא באלול התשפב

שלמה נאמן אחרי המינוי: "אני לא הסיפור, המשימה שלנו היא להתאחד"
שלמה נאמן, צילום: דוברות מועצת גוש עציון

מועצת יש"ע הודיעה אמש (ג') כי ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן יתמנה ליו"ר הבא של מועצת יש"ע לאחר שרק הוא הגיש את מועמדותו לתפקיד. נאמן יכנס לתפקיד בשבועות הקרובים ויחליף את יו"ר מועצת יש"ע היוצא, דויד אלחייני. בראיון לכיפה התייחס נאמן לאתגרים השונים העומדים בפניו ובפניי המועצה.

שלמה נאמן: "אנחנו בתקופה מאוד רגישה"

"אנחנו בתקופה מאוד רגישה גם בגלל הבירות, אבל גם בגלל המצב בשטח כשהטרור מתגבר", הוא פותח. "מועצת יש"ע מייצגת את כל הרשויות, ואנחנו עסוקים בכל מה שמעניין את האזרחים שלנו. גם מבחינה ביטחונית, וגם מבחינה אזרחית: פקקים ומצוקת דיור".

שלמה נאמן

שלמה נאמן צילום: אלי איטקין

הוא הסביר על השוני בין ראשי הרשויות, והגדיר את המטרה שלו: "אנחנו ראשי רשויות שונים מאוד, גם מבחינה דתית וגם מבחינה מפלגתית, ועדיין כולנו מאוחדים. זאת המשימה שלנו: להתאחד סביב הפתרונות לסוגיות הללו".

"אני נמצא כאן כשווה בין שווים"

על כך שרק הוא הגיש מועמדות אומר נאמן: "לפני כמה ימים שלחתי מכתב לכל ראשי הרשויות, ופירטתי את דעתי על העיסוקים של המועצה. אני חושב שאני לא הסיפור, לא שלמה שיעשה מהפכה. זה אנחנו: ראשי רשויות שונים שמייצגים ציבורים שונים וצריכים לדאוג לכל הבעיות. המשימה היא לא שלי, המשימה שלי היא לאחד ולהוביל את ראשי הרשויות לעבר הפתרונות והשגשוג של האיזור שלנו", וסיים: "אני נמצא כאן כשווה בין שווים לצורך המשימה הזו".