שיפור במצבו של נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעת הירדן

יממה אחרי פיגוע הירי לעבר האוטובוס בבקעת הירדן, שיפור במצבו של נהג האוטובוס שנפצע באירוע | נהג האוטובוס הוא לורן מורלי מאלפי מנשה, בת זוגו: "הוא אדם מאוד שקול אז כנראה שהוא לא הרגיש את הפציעה, לקח את הטלפון ודיווח על הפגיעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 14:46 ט באלול התשפב

שיפור במצבו של נהג האוטובוס שנפצע בפיגוע בבקעת הירדן
פגיעות הקליעים באוטובוס, צילום: ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות החדשה

פיגוע הירי בבקעת הירדן: חמישה בני אדם נפצעו מהירי לעבר אוטובוס אמש (א') בבקעת הירדן, כאשר אחד מהם הוא נהג האוטובוס שנפצע קשה. היום (ב') מתפרסם כי שמו הוא לורן מורלי, עולה מצרפת, תושב אלפי מנשה בן 59.

לפי עדויות שונות מזירת הפיגוע, עולה כי מורלי הצליח להפסיק להוריד את הרכב לשוליים, מה שנתן ללוחמים זמן זמן להגיב. עוד עולה כי מורלי הוא זה שהתקשר למשטרה. מבית החולים רמב"ם, שם הוא מאושפז, דווח כי חל שיפור במצבו אך נכונה לו עוד תקופת שיקום ארוכה.

"שיפתח את העיניים, יחייך וישאל מתי עולים על האופנוע"

בת הזוג שלו סיפרה ל-ynet: "לורן אדם מאוד שלו, מאוד רגוע ומחושב. אנחנו רוכבים הרבה עם אופנועים בארץ ובחו"ל ואני רואה את זה בתור מי שיושבת מאחוריו. הרוגע שלו והשיקולים שלו על הכביש לפעמים אותי מפחידים, אבל הוא אדם מאוד שקול, אז כנראה שהוא לא הרגיש את הפציעה ורמת האדרנלין שקפצה בדם ודבר ראשון לקח את הטלפון ודיווח על הפגיעה".

לשאלה על מה היא חולמת ברגעים אלה, השיבה שירי: "שיפתח את העיניים, יחייך וישאל מתי עולים על האופנוע. הוא יודע שאני מאוד מפחדת. לא מפחדת מהאופנוע אלא מכל המפגעים שיש בדרך. אני משוכנעת שכשהוא יראה את האופנוע זה מה שיעשה לו טוב. רק שיחזור מהר להכרה. הרבה סבלנות ותפילות זה מה שנשאר".