הרב גד רווח, בוגר ישיבת קרני שומרון, נבחר לרב מועצת מצפה רמון

עוד מינוי מהציונות הדתית: הב גד רווח, רב המועצה האיזורית נאות חובב, נבחר פה אחד לכהן כרבה הראשי של מצפה רמון | "חשוב מאוד כי את הרבנות בישראל יובילו תלמידי חכמים יראי שמים הרואים במדינת ישראל, ראשית צמיחת גאולתנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/09/22 09:15 ט באלול התשפב

הרב גד רווח, בוגר ישיבת קרני שומרון, נבחר לרב מועצת מצפה רמון
הרב רווח, מצד שמאל, צילום: דוברות

אחרי חמש שנים, יש רב למצפה רמון. הרב גד רווח נבחר לרב המועצה המקומית מצפה רמון לאחר שאמש (א') התקיימו הבחירות לרבנות המועצה המקומית. על משרת הרבנות במצפה רמון התמודדו שני מועמדים, הרב גד רווח והרב עקיבא עופר. כזכור, בשנת תשע"ז 2017 נפטר הרב המקומי הרב דניאל בר מוחא בתאונה טראגית.

בוגר קרני שמרון

הרב גד רווח הוא בן הציונות הדתית, בוגר ישיבת ההסדר קרני שמרון ומכהן כרב המועצה האזורית נאות חובב. הליך הבחירה שבוצע במצפה רמון היה בהתאם לתקנות החדשות לבחירת רב עיר, והרב רווח נבחר פה אחד על ידי 12 חברי הגוף הבוחר שהביעו בו את אמונו.

הוועדה לבחירת רב המועצה המקומית מצפה רמון התכנסה לפני מספר שבועות  כדי לאשר את רשימת המועמדים. בראש הוועדה עמדה השופטת בדימוס שרה פריש, והיו חברים בה הרב שלמה אלחרר רב העיר שלומי, ראש המועצה המקומית רוני מרום, מר גיורא בן משי והרב חזקיהו סאמין מנהל אגף רבנים נישואין וכשרות במשרד לשירותי דת. אמש, כאמור, הוכרע כי הרב רווח ישמש כרבה של מצפה רמון.

"הרב יפעל לחבר את התושבים לחיי הרוח ויביא להנגשת יהדות מסבירה במאור פנים"

עם פרסום התוצאות ברך מנכ"ל המשרד לשירותי דת, גל שם-טוב את הרב רווח: "לרב עיר תפקיד חשוב ומרכזי בחיי הדת והקהילה. אני מאמין שהרב יפעל לחבר את התושבים לחיי הרוח ויביא להנגשת יהדות מסבירה במאור פנים. בהזדמנות זו אני מברך את הרב רווח ומאחל לו שיזכה לקדש שם שמים. חשוב מאוד כי את הרבנות בישראל יובילו תלמידי חכמים יראי שמים הרואים במדינת ישראל, ראשית צמיחת גאולתנו".