הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים בשומרון

תאונת הדרכים המזעזעת בצומת גיתי אבישר: ההרוג בתאונה הוא עודד הגר, חייל בן 18 מהיישוב יקיר, שהתגייס רק לפני שבוע | יוסי דגן: "הלב נחמץ עם לכתו, חייל שרק התגייס שבסך הכל רצה לצאת לבלות עם חברים" | הוא יובא למנוחות בשעה 19:00 ביקיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 10:49 ח באלול התשפב

הותר לפרסום שמו של ההרוג בתאונת הדרכים בשומרון
צילום: דוברות מד"א

תאונת הדרכים המזעזעת בצומת גיתי אבישר: עודד הגר, בן 18 תושב הישוב יקיר, הוא ההרוג בתאונה הקשה לפנות בוקר. הגר היה הצעיר מבין שישה אחים והתגייס רק לפני שבוע לחיל הלוגיסטיקה. הוא היה ספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה, בן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר. הוא יובא למנוחות בבית העלמין ביקיר בשעה 19:00.

עודד הגר ז"ל

עודד הגר ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסה"כ רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. עודד היה ספורטאי מצטיין, זכה בתואר מלך השערים קיבל גביעים ומדליות זהב".

הוא הוסיף: "פגשתי אותו במשחק הגמר של ליגות השומרון, כשזכה בגביע, חיבקתי אותו, הוא היה מלא באור מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו. זהו הפסד גדול לשומרון ולספורט בשומרון. אנו מחבקים את המשפחה ואת הישוב ברגעים הקשים הללו, הצוותים המקצועיים של הישוב והמועצה ימשיכו לפעול בכל המעגלים בכדי לסייע למשפחה וסביבתה הקרובה ברגעים אלו".

כבאית התהפכה על רכב בשומרון

כזכור, התאונה התרחשה באיזור השעה שלוש וחצי לפנות בוקר כאשר כבאית שנכנסה במהירות באור אדום התנגשה ברכבם של הצעירים. פאראמדיק מד"א תומר פיין סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב פרטי מעוך שבו נסעו שלושה צעירים, אחד מהם נלכד ברכב, הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית, בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, אחד הפצועים איבד דופק ונשימה והוא פונה תוך פעולות החייאה, שניים מהפצועים פינינו במצב קשה כשהם מורדמים ומונשמים. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי".