החשוד ברצח ילנה גרנברג בבית המשפט: "זה לא היה בכוונה, זה היה בטעות"

בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של ג'ייסון בלייז, תושב בת ים החשוד ברצח ילנה גרנברג לפני כעשרה ימים, בשמונה ימים | חוקר הימ"ר: "החשוד הודה שהעלים את הנייד של הנרצחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/22 10:38 ח באלול התשפב

החשוד ברצח ילנה גרנברג בבית המשפט: "זה לא היה בכוונה, זה היה בטעות"
זירת האירוע ברחובות, צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בשמונה ימים את מעצרו של ג'ייסון בלייז, תושב בת ים, החשוד ברצח ילנה גרנברג. כזכור, לפני כשבוע וחצי בשעה 05:00 בבוקר דיווח בדבר איתור אישה ללא רוח חיים כשעליה סימני אלימות, בשטח פתוח סמוך לרחובות. נפתחה חקירה, וכעבור מספר שעות נעצר חשוד בשנות ה-20 לחייו, בחשד למעורבות ברצח.

בלייז אמר בבית המשפט כי "זה לא היה בכוונה, זה היה בטעות". חוקר הימ"ר שחוקר את הסיפור סיפר: "גרסתו של החשוד חסרה גם היום, החשד נגד התחזק - חשוד ברצח לאחר תכנון. דם המנוחה נתפס ברכבו של החשוד ודמה של המנוחה היה על בגדיו. הגענו לביתו של בלייז ארבע שעות לאחר שאותרה הגופה. חושדים שהעלים דברים אחרים".

"הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות"

אחותה של הנרצחת בת ה-27 סיפרה כי בהתכתבות בוואטסאפ קבעו השתיים שהנרצחת תגיע יחד  עם החשוד ברצח: "אמרתי לה תבואי איתו. הם חברים טובים והוא תמיד רצה אותה. היא הבהירה לו שלא יהיה ביניהם כלום והוא היה מסיע אותה מכל מקום".

הנרצחת הסכימה, אולם מזג השיחה השתנה לאחר שהציעה להכין להם לאכול. "היא כתבה שהם מתעכבים שהוא לא מרגיש טוב, ובגלל זה הם מאחרים", אמרה האחות. בהמשך הנרצחת כתבה לאחותה: "עצרנו בכביש. לא נראה לי שנבוא, הוא על הפנים". ההודעה האחרונה היתה של האחות שהשיבה לקורבן כי היא לא המטפלת שלו.

האחות הוסיפה וסיפרה: "הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות", היא תיארה. "הוא היה מתוסכל. הם רבו הרבה פעמים וחזרו להיות בקשר. הם הכירו לפני שלוש שנים דרך חבר משותף. הוא רצה משהו רומנטי והיא לא. הוא בן אדם לארג', מכיר את כל המשפחה. הוא התגורר אצלנו".