הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח ברחובות

הרצח המזעזע ברחובות: הותר לפרסום שמו של החשוד במעשה, ג'ייסון בלייז, תושב בת ים | "הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות. הוא היה מתוסכל. הם רבו הרבה פעמים וחזרו להיות בקשר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/22 10:55 כט באב התשפב

הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח ברחובות
זירת האירוע ברחובות, צילום: דוברות המשטרה

ג'ייסון בלייז, תושב בת-ים, הוא החשוד ברצח ילנה גרנברג בת ה-27 ברחובות. כזכור, בשעה 05:00 בבוקר יום חמישי התקבל דיווח בדבר איתור אישה ללא רוח חיים כשעליה סימני אלימות, בשטח פתוח סמוך לרחובות. נפתחה חקירה, וכעבור מספר שעות נעצר חשוד בשנות ה-20 לחייו, בחשד למעורבות ברצח.

"הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות"

אחותה של הנרצחת בת ה-27 סיפרה כי בהתכתבות בוואטסאפ קבעו השתיים שהנרצחת תגיע יחד  עם החשוד ברצח: "אמרתי לה תבואי איתו. הם חברים טובים והוא תמיד רצה אותה. היא הבהירה לו שלא יהיה ביניהם כלום והוא היה מסיע אותה מכל מקום", כך צוטט ב-ynet.

הנרצחת הסכימה, אולם מזג השיחה השתנה לאחר שהציעה להכין להם לאכול. "היא כתבה שהם מתעכבים שהוא לא מרגיש טוב, ובגלל זה הם מאחרים", אמרה האחות. בהמשך הנרצחת כתבה לאחותה: "עצרנו בכביש. לא נראה לי שנבוא, הוא על הפנים". ההודעה האחרונה היתה של האחות שהשיבה לקורבן כי היא לא המטפלת שלו.

האחות הוסיפה וסיפרה: "הוא רצח אותה בדקירות. כל הפנים שלה היו שריטות", היא תיארה. "הוא היה מתוסכל. הם רבו הרבה פעמים וחזרו להיות בקשר. הם הכירו לפני שלוש שנים דרך חבר משותף. הוא רצה משהו רומנטי והיא לא. הוא בן אדם לארג', מכיר את כל המשפחה. הוא התגורר אצלנו".