הרב ליאור בוחר צד בקרב על עוצמה יהודית: "הוא הנציג שלנו בכנסת"

הרב לשעבר של קריית ארבע חברון הודיע על תמיכתו באיחוד בין סמוטריץ' לבן גביר, ובסרטון לציבור הסביר: " אנחנו צריכים לראות שאחדות ישראל וביחד היא עולה על טובת הנאה אחרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/22 18:15 ה באלול התשפב

הרב ליאור בוחר צד בקרב על עוצמה יהודית: "הוא הנציג שלנו בכנסת"
הרב דב ליאור. "אסור לרב מלמד לכתוב את דעתו?", צילום: Gershon ELinson/FLASH90

שבוע חלף מאז הודיעו יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, על כוונתם לרוץ יחד בבחירות הקרובות לכנסת ה-25 שיערכו בחודש נובמבר. כזכור, השניים נקראו ביום שישי אחר הצהריים לפגישה עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ובסיומה הוציאו הודעה משותפת על איחוד כוחות. 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע היום (ה') לביתו של הרה"ג דב ליאור להתברך לקראת הבחירות הקרובות יחד עם מועמד עוצמה יהודית יצחק וסרלאוף. הרב ליאור פנה בסרטון שהופץ היום ברשתות ותמך במפורש באיחוד בין עוצמה יהודית לציונות הדתית.

"אני פונה בזה לכל החברים היקרים שתמכו ברשימה של עוצמה ולאחרונה לאחר כל מיני גלגולים, היא התאחדה עם הציונות הדתית. אני חושב שזה צעד נכון, למרות שיש חברים שמפקפקים בזה, אבל אנחנו צריכים לראות שאחדות ישראל וביחד היא עולה על טובת הנאה אחרת". הרב ליאור שליט"א ציין את היעדים החשובים שהציבה מפלגת עוצמה יהודית: "צביונה של המדינה כמדינה יהודית. התיישבות יהודית בכל רחבי ארצנו. נגד הסגרת ארץ ישראל לידי המחבלים".