הושגו הסכמות עם ארגון המורים: גם התיכונים חוזרים ללימודים

אחרי ההסכמות עם ההסתדרות, גם ארגון המורים הגיע להבנות עם משרד האוצר והלימודים ייפתחו מחר בתיכונים כסדרם | שאשא ביטון: "הגענו הערב להסכמות גם לגבי הבגרויות וגם לגבי ימי הלימוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 22:15 ד באלול התשפב

הושגו הסכמות עם ארגון המורים: גם התיכונים חוזרים ללימודים
רן ארז, יו"ר ארגון המורים. , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הוסר איום השביתה: אחרי ההסכמות עם ההסתדרות, גם ארגון המורים בראשות רן ארז הגיע הערב (ד') להבנות עם משרד האוצר והלימודים ייפתחו מחר בתיכונים כסדרם. "כל תלמידי מדינת ישראל חוזרים מחר ללימודים ופותחים את שנת הלימודים בשמחה וחגיגיות, כולל תלמידי התיכונים", אמרה שרת החינוך שאשא ביטון. "הגענו הערב להסכמות גם לגבי הבגרויות וגם לגבי 5 ימי לימוד".

"פעם נוספת הגעתי למסקנה שמשרד האוצר הוא אלוף בלהוציא את הנשמה"

יושב ראש ארגון המורים, רן ארז, אמר מצידו שבארגון המורים השיגו כל מה שרצו בנושא רפורמת הבגרויות במקצועות ההומניים וקיצור שבוע הלימודים ל-5 ימים. "פעם נוספת הגעתי למסקנה שמשרד האוצר הוא אלוף בלהוציא את הנשמה", סיכם.

מוקדם יותר היום (ד') אמר יו"ר ארגון המורים בראיון לכאן ב': "בחינוך העל יסודי אין התקדמות, המשא ומתן מתנהל בעצלתיים, כי המעסיק שלנו הוא מרכז השלטון המקומי שלא יכול לעשות דבר בלי הסכמה של האוצר. סרבול לא קטן. אם לא נגיע להסכמות - כל חברי ארגון המורים חייבים לשבות, גם מכיתה ח'".


(מסיבת העיתונאים מוקדם יותר היום)