מתן כהנא: "מועצת החמ"ד מביאה לידי ביטוי את כלל הציבור הדתי לאומי לגווניו"

חבר הכנסת ושר הדתות לשעבר מברך את שרת החינוך על קידומה של בחירת מועצת חמ"ד חדשה: "משוכנע שהמועצה תוביל את החינוך הממלכתי דתי בדרך של תורה ועבודה. בעז"ה נעשה ונצליח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 21:08 ד באלול התשפב

מתן כהנא: "מועצת החמ"ד מביאה לידי ביטוי את כלל הציבור הדתי לאומי לגווניו"
מתן כהנא, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אחרי הודעתה של שרת החינוך על קידום בחירת השל מועצה חדשה, חבר הכנסת מתן כהנא מברך. "מברך את שרת החינוך יפעת שאשא ביטון על קידום בחירת מועצת החמ"ד שמביאה לידי ביטוי את כלל הציבור הדתי לאומי לגווניו וממיטב אנשי החינוך של הציבור הממלכתי דתי. אני משוכנע שהמועצה תוביל את החינוך הממלכתי דתי בדרך של תורה ועבודה. בעז"ה נעשה ונצליח".

%

כאמור, היום (ד') הודיעה שאשא ביטון כי תעלה לאישור הממשלה את מינויים של חברי וחברות מועצת החמ"ד החדשים. הם יכהנו בתפקיד במשך ארבע השנים הבאות מתשפ"ג, 2023, ועד לשנת הלימודים תשפ"ו, 2026. המינוי קיבל את אישור היועצת המשפטית לממשלה והיועצת המשפטית של משרד החינוך.

אלו המצטרפים החדשים למועצת החמ"ד

רשימת החברים והחברות החדשים במועצה: הרב פרופ' יהודה ברנדס, גב' רחלי פרנקל, הרב עמיחי גורדין, הרבנית אסתר רוזנברג, הרב אורי שרקי, הגב' שרה אליאש, הרבנית ד"ר לאה ויזל, הרב ניסים מלכה, הגב' אורלי לרר, מר גבריאל שמעון, גב' ברכה דאום רייטר, מר הרב גלעד מסינג,  ד"ר מירי שליסל וגב' שושנה שפיגל.