הרב שרקי ורחלי פרנקל בפנים: אלו הנבחרים החדשים למועצת החמ"ד

מועצת חמ"ד חדשה בדרך: שרת החינוך מעלה לאישור הממשלה מינוי חברים חדשים למועצת החינוך הממלכתי דתי | בין השמות: הרב פרופסור יהודה ברנדס, הרב עמיחי גורדין והרבנית אסתר רוזנברג

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 17:45 ד באלול התשפב

הרב שרקי ורחלי פרנקל בפנים: אלו הנבחרים החדשים למועצת החמ"ד
צילום: יח"צ חמ"ד

מועצת חמ"ד חדשה: שרת החינוך תעלה לאישור הממשלה את מינויים של חברי וחברות מועצת החמ"ד החדשים. הם יכהנו בתפקיד במשך ארבע השנים הבאות מתשפ"ג, 2023, ועד לשנת הלימודים תשפ"ו, 2026. המינוי קיבל את אישור היועצת המשפטית לממשלה והיועצת המשפטית של משרד החינוך.

אלו המצטרפים החדשים למועצת החמ"ד

רשימת החברים והחברות החדשים במועצה: הרב פרופ' יהודה ברנדס, גב' רחלי פרנקל, הרב עמיחי גורדין, הרבנית אסתר רוזנברג, הרב אורי שרקי, הגב' שרה אליאש, הרבנית ד"ר לאה ויזל, הרב ניסים מלכה, הגב' אורלי לרר, מר גבריאל שמעון, גב' ברכה דאום רייטר, מר הרב גלעד מסינג,  ד"ר מירי שליסל וגב' שושנה שפיגל.

רחלי פרנקל

רחלי פרנקל צילום: Gershon Elinson/Flash90

הרב פרופ

הרב פרופ' יהודה ברנדס צילום: מכללת הרצוג

המועצה תקדם את מטרות החינוך הדתי, ובתוך כך תגבש שורה של מענים חינוכיים המותאמים לצורכי התלמידות והתלמידים הבאים בשערי מוסדות החינוך של החינוך הממלכתי דתי (חמ"ד), תוך שימת דגש על הערכים וההישגים הלימודיים שלהם.

שאשא ביטון: "למועצת החמ״ד תפקיד חשוב"

שרת החינוך הד״ר יפעת שאשא ביטון בירכה: "למועצת החמ״ד תפקיד חשוב בעיצוב דמותו של החינוך הממלכתי דתי, שמטפח עשרות אלפי בוגרים מוכשרים שמשתלבים בעמדות מפתח בצבא, באקדמיה ובאומנות. אני סמוכה ובטוחה, שהרכב המועצה החדש שיובא לאישור הממשלה יסייע בהובלת תהליכים חדשים התואמים את אורחות החיים של החמ"ד, תוך שמירת ערכי היסוד שאתם הוא מזוהה: אהבת הארץ, שילוב של חיי תורה ומדע, מחוייבת לקהילה ולמדינה והשאיפה ליצירת חברת מופת".