המשפחות השכולות מברכות את פולארד אחרי שהסיר את תמיכתו משקד: "גיבור ישראל"

אחרי שהודיע על חזרתו מתמיכה באיילת שקד, נפגש יונתן פולארד עם חברי פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור שבירכו אותו על החלטתו: "יצאנו מחוזקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 16:39 ד באלול התשפב

המשפחות השכולות מברכות את פולארד אחרי שהסיר את תמיכתו משקד: "גיבור ישראל"
פולארד, צילום: צילום מסך מהאירוע

פולארד חוזר בו, ובמשפחות השכולות מברכים. אתמול (ג') פורסם סרטון בו נראה יונתן פולארד, המרגל היהודי, כשהוא מביע תמיכה באיילת שד. הסרטון הוביל לביקורת שהופנתה כלפיו, ובמהלך היום הודיע פולארד כי הוא חוזר בו מהתמיכה.

"פגשנו אדם מדהים"

בפגישה נכחו הרצל ומירב חגא'ג', מראשי פורום בוחרים בחיים, שאמרו אחרי הפגישה: "נפגשנו היום עם יהונתן פולארד גיבור ישראל לחזק את ידו ויצאנו מחוזקים. פגשנו אדם מדהים שארץ ומדינת ישראל חשובים לו מאוד ושהיה מוכן להכניס את עצמו לקלחת הפוליטית בכדי לעזור לעם ישראל גם במחיר אישי כבד".

משפחת חג

משפחת חג'אג' ופולארד צילום: פורום בוחרים בחיים

הוא הוסיפו: "יהונתן שיתף אותנו במהלך אותו ניסה לקדם בחודשים ובפרט בשבועות האחרונים בהקשר של שקד וכיצד נוכח אתמול להבין באופן סופי שהתנאים הבסיסיים ביותר שלדעתו היום מאפשרים לו להמשיך ולתמוך בשקד לא עומדים בשום אופן להתקיים. אותנו המשפחות השכולות שקד לא הפתיעה ונוכחנו לדעת שהיא לא השתנתה ולא ניתן לסמוך עליה לחלוטין".

הם הציעו לי להצטרף לפורום כחבר של כבוד, והא נענה. "שמחנו והתכבדנו שיהונתן פולארד הסכים להיות חבר כבוד בפורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור וישמח לעזור לנו בעתיד".