הוארך מעצרם של ששת החשודים בניסיון הלינץ' בקבר שמואל הנביא ביום שישי

לאחר שביום שישי האחרון יהודי הותקף באכזריות ועבר ניסיון לינץ' סמוך למתחם קבר שמואל הנביא, בית משפט צבאי האריך את מעצרם של שישה חשודים במעשה | החקירה נמשכת והמשטרה פועלת לאתר ולעצור חשודים נוספים

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 14:11 ג באלול התשפב

הוארך מעצרם של ששת החשודים בניסיון הלינץ' בקבר שמואל הנביא ביום שישי
מתחם קבר שמואל הנביא, צילום: Yossi Zamir/Flash90

ניסיון הלינץ' סמוך לקבר שמואל הנביא: המשטרה האריכה את מעצרם של שישה חשודים בניסיון הלינץ' ביום שישי האחרון. כאמור, היום (ג') הובאו על ידי המשטרה ששת החשודים, לאחר שבימים האחרונים נעצר חשוד נוסף, קטין בן 15, במעורבות באירוע.

כזכור, חמישה מהם נעצרו כבר במהלך השבת. מעצרם של שניים מהחשודים עד לתאריך ליום ראשון, והיתר עד ליום חמישי הקרוב. החשודים נעצרו לאחר שעל פי החשד היו מעורבים באופן פעיל בתקיפה שנבלמה. הם נעצרו בחשד לעבירות של השתתפות בתגרה, תקיפה וחבלה, עבירות ממניע של גזענות/עוינות כלפי הציבור ועבירות נוספות.  החקירה נמשכת, ובמסגרתה המשטרה פועלת לאתר ולעצור חשודים נוספים.

שניים מהחשודים

שניים מהחשודים צילום: דוברות המשטרה

נתניהו: "כבוד לאומי הוא לא מותרות, היעדרו יעלה בחיי אדם"

בעקבות התיעוד של אירוע אלימות, הגיב יו"ר הליכוד תנועת הליכוד ואמר: "כבוד לאומי הוא לא מותרות. היעדרו יעלה בחיי אדם. ניסיון הלינץ' בקבר שמואל הנביא מזעזע, עשרות ערבים תוקפים באלימות קשה צעיר יהודי אחרי שהניף דגל ישראל כשהוא שרוע על המדרכה והם בועטים וחובטים בו בכל גופו, וכל זה מול שוטרים".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' הוסיף: "הקמנו את מדינת ישראל לא רק אבל בהחלט גם כדי שיהודים יוכלו לחיות בביטחון ולהסתובב בכל מקום ללא פחד מפוגרומים כפי שביצעו בנו הגויים באלפי שנות גלות".