הרב חיים נבון: "מקווה שליברמן לא יתקפל"

אחרי שהתבטא כנגד ארגוני אמר וטען כי הם נוטים להכשיל בעקביות כל ניסיון לתיקון אמיתי, הרב חיים נבון תומך בשר האוצר: "הוא שר אוצר מוצלח יותר מקודמו; עמידתו מול ארגוני המורים במשא ומתן העכשווי מעוררת הערכה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/22 11:38 ג באלול התשפב

הרב חיים נבון: "מקווה שליברמן לא יתקפל"
הרב חיים נבון, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

לקראת תאריך היעד לפתיחת שנת הלימודים באחד בספטמבר, עדיין אין הסכמות בין משרד האוצר לארגוני המורים. הרב חיים נבון, קול בולט במאבק לכלכלה חופשית, פרסם פוסט בפייסבוק ובו הוא תומך בעמדתו של ליברמן ומקווה כי הוא לא יתקפל.

"עמידתו מול ארגוני המורים במשא ומתן העכשווי מעוררת הערכה"

"אני רחוק מלהיות מחסידיו של אביגדור ליברמן", הוא פותח, אך ממשיך: "ואף על פי כן, מה שמגיע - מגיע, וצריך לציין באופן כללי שהוא שר אוצר מוצלח יותר מקודמו, ובאופן ספציפי שעמידתו מול ארגוני המורים במשא ומתן העכשווי מעוררת הערכה".

הוא הוסיף: "שר האוצר הוא היחיד שמתעקש על שינויים מבניים שיעניקו למערכת גמישות ולמנהלים סמכות, ושתי אלו חיוניות כדי לקיים מערכת חינוכית סבירה. צריך להעלות את שכר המורים, אך לא ב"כסף טיפש" שיישפך למערכת בלי לקדם את מטרותיה. אני מקווה שליברמן לא יתקפל".

הרב חיים נבון לכיפה: "ארגוני המורים נוטים להכשיל בעקביות כל ניסיון לתיקון אמיתי"

לפני כשבועיים הרב נבון התבטא כנגד ארגוני המורים ואמר לכיפה: "השביתה המתוכננת עכשיו היא רק דוגמה להתנהלות הבעייתית של ארגוני המורים בישראל. הם נוטים להכשיל בעקביות כל ניסיון לתיקון אמיתי של מערכת החינוך".