בחירות 2022

דני יתום פירק את החברה שלו אחרי שהשותף התחיל לעבוד עם בן גביר

לפני שבועיים פורסם כי היועץ האסטרטגי, נבו כהן, ינהל את קמפיין הבחירות של "עוצמה יהודית" של איתמר בן גביר, השותף דני יתום החליט לפרק את השותפות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 29/08/22 15:27 ב באלול התשפב

דני יתום פירק את החברה שלו אחרי שהשותף התחיל לעבוד עם בן גביר
דני יתום, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

היועץ האסטרטגי נבו כהן, שפעל בישראל בייעוץ לבכירים במערכת הפוליטית והעסקית, נחשף לפני שבועיים כמי שמנהל את קמפיין הבחירות של "עוצמה יהודית". שותפו העסקי, אלוף (מיל') וראש המוסד לשעבר דני יתום החליט לפרק את השותפות. 

יתום ספג לא מעט ביקורת מקרב חבריו ואנשי תקשורת על העובדה שהחברה שלו מספקת שירותים לבן גביר, בעקבות הביקורת הוא מודיע היום: "החלטתי לנתק את קשרי העסקיים עם נבו כהן ולפרק את החברה בה אנו שותפים".

חברת הכנסת נעמה לזימי ברכה: "כל הכבוד לדני יתום, שבחר לפרק את השותפות במשרד האסטרטגי שלו בגלל שבחרו ללוות את עוצמה יהודית ואיתמר בן גביר. לסימון קווים אדומים יש ערך חשוב מאין כמותו במערכת הדמוקרטית. ולצורך הזה נדרשים אנשים אמיצים, שישראל חשובה להם יותר מנוחות או רווח כלכלי. דני הוכחת היום שוב מהו אומץ".

כאשר פורסם שיתוף הפעולה בין נבו כהן לבן גביר מסר כהן: "בן גביר הוא הנקודה הארכימדית של מערכת הבחירות הנוכחית, בהובלתו של איתמר והצוות שאיתו מוטלת עלי המשימה להביא לידי מיצוי את הפוטנציאל האלקטורלי הגדל מיום ליום של עוצמה יהודית". יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הוסיף: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של נבו, זו הולכת להיות מערכת בחירות סוערת, עכשיו גם לעוצמה יהודית יש יועץ בינלאומי מליגת העל כדי שננצח בה".